Canada vs. Noorwegen

  • MarcelD

    Louise Schreef:

    ——————————————————-

    > In BC kwam ik pas achter hoeveel verschillende kleuren

    > groen er eigenlijk bestonden

    Voor alle kleuren groen zou ik een keer naar Ierland (40 shades of green) gaan ;)

  • Gitte

    Je maakt een grapje toch zeker?!

  • Ada

    Hallo Marjo,

    Wanneer is het ijsbergenseizoen in Newfoundland? En die reismarkt op 20 november, is dat informatie over heel Canada of specifiek over walvisexpedities of tochten langs ijsbergen?

    Groet, Ada

  • Pete Country

    Geen grapje. Als je reclame wilt maken voor je bedrijf kom dan niet aanzetten met Newfoubdland & Labrador voor hetzelfde geld worden er ook fouten gemaakt in de reissom……..

  • Antoinet

    Ech nie! Ben ook in beide landen geweest. Noorwegen is prachtig, maar Canada heeft t!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Martin

    wow wat een overweldigende reacties, dank allen !

    zal eind van t jaar es wat offertes naar West Canada en West USA opvragen!!

    ben overtuigd !

  • Franziska Ott

    Hoi Ada,

    De reismarkt van Wereldcontact op 20 november gaat over veel meer dan alleen Canada. Meestal zijn er verschillende diapresentaties over de meest uiteenlopende bestemmingen: Canada, de VS, maar ook bij voorbeeld Zuidafrika of Australië. Bovendien vind je er een hoop enthousiaste leden van de vereniging Wereldcontact, die bij hun standjes met fotoboeken, kaarten en soms zelfs presentaties op de laptop vertellen over hun reizen. Het is dus niet voornamelijk een verkooppresentatie van het reisburo Wereldcontact, maar een bijeenkomst waar reizigers andere reizigers op weg helpen, ervaringen uit wisselen, erinneringen ophalen etc. Erg leuk om een keer mee te maken.

    Groetjes,

    Franziska

  • Ada

    Hoi Franziska,

    Dank je ik dacht het wel, we zijn al eens eerder naar zo'n reismarkt geweest. Maar uit het berichtje van Marjo begreep ik het toch even anders omdat zo de nadruk werd gelegd op Newfoundland en ijsbergen. Maar, misschien vinden we dat ook wel op die reismarkt. Dit gebied begint toch meer en meer te trekken, ik ben er in elk geval erg benieuwd naar. Maar, waar ik ook benieuwd naar ben is jullie a.s. reis naar Noorwegen. Als ik zo de bovenstaande reacties lees moeten wij dat misschien toch ook eens gaan doen. Zelf eens gaan ervaren wat de overeenkomsten en verschillen zijn. Ook ben ik benieuwd naar jullie accommodaties daar. Een vriendin van mij is dit jaar naar Noorwegen geweest met een camper maar wil volgend jaar van hut naar hut reizen. Zoals zij dat vertelde lijkt mij dat erg basic en ik ben benieuwd wat er nog meer aan accommodatie is buiten B&B's of hotels. Dit laatste is natuurlijk niet echt een topic voor dit forum en zullen we zeker nog privé uitwisselen.

    Groetjes, Ada

  • Maria

    Zijn beide landen wel te vergelijken?

    Canada versus Spanje gaat ook moeilijk :)

  • Pete Country

    In Canada hebben ze ook stieren, maar in Spanje geen zeehondjes :S