zo maar wat 'winkeltjes'

  • Janneke

    Ik weet het, je gaat niet in de eerste plaats naar Canada om te shoppen, maar toch kan het wel eens een dag leuk zijn. Die enorme mall's die je daar hebt. Dan is het in Nederland nog maar kinderspel. Zo maar wat websites om ‘in the mood’ te komen ;): www.sears.ca; www.londondrugs.ca; www.zellers.ca; www.pleasemum.ca; www.walmart.com

  • bigfoot

    vergeet The Bay niet!!

    www.hbc.com/

  • Canadian Moose

    En vergeet deze niet!!!!!

    http://www.futureshop.ca/

  • Ann B.

    Waarom niet gewoon even Metrotown Mall bezoeken, met zo'n 500 winkels :)

    http://metropolis.shopping.ca/cambridge/jsp3/index_flash.jsp?mallid=met

    Groetjes uit een zonnig Vancouver,

    Ann :)

  • Double Dutch

    Huh?

    Tuurlijk kom je wel naar Canada om ook te winkelen!!!!!!!!!!

    Die Malls zijn geweldig!

    En niet alleen malls…..het leukste van op vakantie gaan naar het buitenland is om te kijken wat er allemaal in de supermarkten ligt en in Canada verbazen over de enorme hoeveelheden….gekke hobby, ik weet het…..maar zoooooooooooo leuk ;)

    Probeer in je vakantie voor de gein eens vier wc-rollen te kopen in een supemarkt :D

  • Ann B.

    Haha, zeer grappig! :D Maar je hebt gelijk…en het zeker een leuke bezigheid als het weer wat minder is!

    Groetjes,

    Ann :)

  • Janneke

    Leuk, deze reacties :) Vergeet ook www.sportcheck.ca niet. Kun je leuke sportmerkkleding kopen, goedkoper dan hier. En dan de crocs hè. Scheelt bijna de helft van hier en ze wegen niet veel kunnen zo mee in de koffer. Heb je soms kleinkinderen? Dan wens ik je héééééél veel sterkte!!! Je wordt er gebombardeerd met Disneykleding en artikelen, wat je hier in € betaald is het in Canada in $ dat scheelt dus aanzienlijk. Gingen we een mall in dan ging mijn man naar de technisch hoek en ik naar de Disneyhoek. Nou, dan is het niet erg hoor als het eens een dag regent. www.canadiantire.ca en www.superstore.ca zijn ook niet te versmaden. Dus als het regent, rij naar een mall en je hebt het niet in de gaten. Door dit berichtje zou het over kunnen komen dat we veel winkelen, nou echt niet. We gaan voor de natuur, maar het is voor de afwisseling heel erg leuk!

  • Double Dutch

    Janneke schreef:

    >

    > En dan de crocs hè.

    >

    NEEEEEH……..geen Crocs…….Whoaaaahhhhh!

    sinds ik mijn volwassen buurman op hemelsblauwe Crocs heb gezien komen er hier in huis géén Crocs……wat een drama zeg, die Crocs.

    Pff…..laat me niet zo schrikken, zeg

    :D

  • Janneke

    Ben het met je eens, ze zijn eigenlijk afschuwelijk, maar zo multifunctioneel. Wedden dat je er ook een keer voor gaat! Ze hebben ze ook in lekker neutraal zwart of grijs hoor. Misschien is jouw buurman niet zo knap als jij en wil hij zo opvallen ;) want dat doe je wel met die dingen, vooral als je er nog van alles aan versieringen insteekt.

  • Annmary

    Mag ik dan een vraagje stellen over “shoppen”.

    Ik vertrek 21 juli voor de eerste keer naar Canada (Oostkust, een busrondreis) en dol op borduren. Dus zijn er in de grote steden daar borduur/handwerkwinkels?

    Alvast bedankt,

    Annemarie