@ Elk

  • Double Dutch

    Strenge vliegtuigmaatschappij mbt tot het gewicht van de koffer(s), dure niet-leuke campground en de Calgary Zoo die niet naar wens was…..

    Drie verhalen naar aanleiding van je vakantie naar Canada………

    Wat ik me dan afvraag: heb je ook nog iets leuks meegemaakt, het fijn gehad, genoten, je verbaasd etc etc etc?

    Misschien heb ik er wel overheen gelezen…..zo niet: hoe was het nou eigenlijk?

  • Monique

    Beste D.D..ik moest even reageren op jouw inbreng hoor.

    Ik lees hier vaak mee en als er iemand zo nu en dan negatief en sarcastisch is, dan ben jij dat zelf hoor! Maar goed, we zijn hier niet om mensen te beoordelen :-)

    Ikzelf denk dat Elk de toekomstige reizigers wil waarschuwen..en gelijk heeft ze..tis toch zonde als je inderdaad van plan bent ergens heen te gaan, zoals die Zoo, en in de praktijk blijkt dat het daar een zootje is nu..zou ik er ook niet heengaan .Laten we het bij de onderwerepn houden verder…lijkt mij?!

    Monique

  • micko

    Je hebt er overheen gelezen, gezien de volgende reactie:

    Wij zijn net terug uit Canada, en hebben geen negatieve ervaringen met de douane, paspoort laten zien, en we konden doorlopen.

    Ook terug geen problemen ervaren.

    Als je kinderen hebt, kun je direct apart inchecken bij een aparte balie, scheelde veel wachten in de zeer lange rij die moest inchecken.

  • Henry

    Double D zal je wel even vertellen hoe het dan wel moet! Trouwens niet de eerste keer dat DD commentaar heeft.

    Henry

  • Canadian Moose

    Gelukkig heeft deze post in ieder geval een toegevoegde waarde, dank Henry

  • elk

    Monique, je hebt goed gelezen, en het is inderdaad een bericht voor mensen die plannen hebben, en je de tijd beter ergens aan kan besteden wat wel zeer de moeite waard is! D.D. je hebt niet de Canadeese vriendelijkheid zoals wij die hebben ervaren en we hebben wel degelijk zeer mooie zaken gezien, maar deze wil ik dan toch niet met jou delen!

  • Double Dutch

    Nou, nou, nou……

    Wat een korte lontjes allemaal :s

    Ik weet niet wát jullie denken, maar ik was oprecht verwonderd over de berichtjes van Elk…….niks geen cynisme of onvriendelijkheid bedoeld.

    Ik haalde in het kort even de voorbeelden aan om m'n punt te maken: ik las alleen maar negatieve ervaringen (behalve iets korts over de douane..), over duur, kortingsbonnen, een slechte camping en een lege zoo en ik voreg me werkelijk af of ze het wel leuk had gehad….maar laat maar zitten hoor, die verhalen, als het zo moet.

    En wat al die “aardige” opmerkingen op mijn post betreft heb ik twee dingen te zeggen:

    1. zoals de waard is vertrouwt ie z'n gasten

    2. blijkbaar héél wat geleerd van die candese vriendelijkheid.

    Heb 't fijn….

  • de raaf

    Lekker puh!

  • Ilse

    Ik hoop dat je in elk geval wel een fijne vakantie hebt gehad Elke? En verder hebt genoten van alle mooie en leuke dingen? En als je die dan niet met DD wilt delen, toch vast wel met de rest van het prikbord he? ;-))

  • daantje

    @ DD ik begrijp jouw reactie wel een beetje.

    waarschijnlijk komt dat door de manier waarop Elk ons wil waarschuwen.

    elke keer schoot haar wat te binnen waarvan ze dacht oh ja ook nog ff delen met de rest en er dan steeds een nieuw topic van maakt (bijna 3 achter elkaar). het positieve nieuws dat dan verder blijkbaar in een ander topic verscholen zit, is mij ook ontgaan. Het kwam op mij ook een beetje over of dat haar vakantie niet leuk geweest is met alleen maar negatieve ervaringen.

    @ Elk gelukkig dat dat niet het geval is!!!!

    Maar nog wel een reisverhaal toch hier met alle leuke, grappige, ontroerende en gave momenten die je beleeft hebt ga je post hier toch?????????