Informatie

  • Bas Notermans

    Beste Berry,

    Ik ga binnenkort samen met mijn vrouw een rondreis maken door West-Canada met een camper. We hebben al veel info overal gezocht. Wij hopen dat jij ons ook nog van info kunt voorzien. Bijvoorbeeld een mooie route en welke campings we het beste kunnen aandoen!

    Alvast bedankt

    Bas en Lobke

  • Toon

    Hallo Bas en Lobke,

    Ik heet dan wel geen Berry maar wil je wel met alle plezier van info voorzien.

    Vorig jaar heb ik met mijn gezin een geweldige rondreis door West Canada gemaakt. Ontzettend veel beleefd en heeeeel veel mooie dingen gezien.

    We hebben ook een website gemaakt die we nog steeds aanvullen met nieuwe info. Op die manier kunnen o.a. “aanstaande” Canadagangers een indruk krijgen hoe het daar is.

    Kom eens kijken zou ik zeggen en als je specifieke vragen hebt hoor ik het graag.

    Greetzz

    Toon

    Rondje West Canada

    Adres: http://communities.zeelandnet.nl/data/canada_travelers/index.php?page=1

  • Bas

    Hallo Toon,

    Bedankt voor jouw reactie. Deze is natuurlijk van harte welkom. Ik ben nog niet zo bedreven in dit soort prikorden en heb vandaar de aanhef gericht richting Berry.

    Mooie site en zeer nuttige info! Bedankt. Wij gaan 21 dagen met de camper. Jullie route was echter een aantal dagen langer……welk stuk zouden we kunnen inkorten???

    Thanks,

    Bas en Lobke

  • Kaka

    Beste Bas en Lobke

    Je had ook “beste Ann” kunnen gebruiken. Zij heeft namelijk een route op haar website beschreven met heel veel info. Haar website vind ik waardevoller dan menig reisboek. http://www.angelfire.com/super2/nationalparks/BCroute.html

    groet,

    Kaka

  • Berry

    Hoi Bas en Lobke.

    ik heet wel Berry(lol),maar iedereen mag jullie natuurlijk met alle plezier van info voorzien hoor! Kijk inderdaad op de vele leuke websites met ervaringen die men allemaal hier plaatst.Er zijn genoeg mensen die leuke routes kunnen voorstellen,

    zowel mensen die hier wonen als in Canada.

    Ik kan jullie ook wel routes geven,maar dat doen er al heel veel hier.Dus wat ik voor jullie heb zijn gidsen en kaarten van bv BC.

    Omdat iedereen zo enthousiast is van dit land,zijn de reactie's dan ook altijd

    geweldig leuk!

    Groeten,

    Berry

  • Berry

    Hoi Bas & Lobke,

    als je het adres even naar me toe stuurt,doe ik gelijk wat gidsen en een map op de post.

    info@mondani.nl

    Groeten,

    Berry

  • Berry

    Als je op de canada-startpagina komt staat er een heel blok,met mensen die een verslag/weblog of site hebben,dus dat maakt het ook nog weer extra leuk!

    Ook is er een blok met ervaringen van emigranten!

    Maar met zoveel enthousiasme,ben je nog wel ff druk om ze door te nemen!

    Groeten,

    Berry

  • Toon

    Hallo Bas,

    Je vraag welk stuk in te korten van onze reis vindt ik erg moeilijk te beantwoorden. Het is ook heel persoonlijk. Wat de een mooi vindt…. of reis je met kinderen ja dan nee? Die hebben vaak weer andere interesses waar je rekening mee moet houden. enz.

    Daarom zou ik je ook willen adviseren om meerdere Canada sites te bezoeken en uit te spitten. Haal boeken van bv Aad Struijk en Lannoo's en verdiep je in dit prachtige land. Zo vorm je je eigen ideeen over wat je graag wilt zien.

    1 probleem blijft, je kunt het nooit allemaal in 3 weken zien. Ga dus maar vast sparen voor de volgende reis, haha.

    Greetzz

    Toon

    Rondje West Canada

    adres: http://communities.zeelandnet.nl/data/canada_travelers/index.php?page=1