trekkershutjes op campings?

  • Sandra

    Sorry, daar ben ik opnieuw met een vraag..

    Nu onze keuze is gevallen op autohuur vroeg ik me af of er in Canada ook campings (en/of particulieren) zijn (zoals we dat eerder in Noorwegen en Nieuw-Zeeland hebben gezien) waar ze naast tent- en camper-sites ook van die ‘trekkershutjes’ hebben, eenvoudige hutjes (vaak geschakeld) met bed, matras, koelkastje en fornuis. Voor de ‘luxe campeerder’ zeg maar.

    Ik heb daar tot nu toe nog niks over gelezen, dus misschien is dit concept helemaal niet gangbaar in BC?

    Alvast bedankt voor jullie reacties weer!

    Groet Sandra

  • Ankie

    Ja die zijn er genoeg, toevallig trekt de familie op dit moment naar Prince Rupert op deze manier. En zij hebben niks gereserveerd. De meeste KOA campings hebben ze, maar er zijn ook “prive” campings die ze heben. Je zult ze niet op de Provincial parks tegenkomen, of heeft iemand hier een andere ervaring mee?

    Groetjes Ankie

  • elk

    Genoeg trekkershutjes/huisjes op campgrounds, en hele leuke! Wij zagen leuke o.a. op de campground Blue River.

    Dus genoeg lijkt mij zo, of je moet reserveren weet ik niet?

    Er bestaat in west Canada een algemeen nummer, wat je gratis kunt bellen, en misschien ook voor deze trekkershutjes een reservering kunt maken?

    Succes!