inchecken

  • chris

    Gezien mijn lengte (2.05 mtr) zou ik graag een plaats willen bij de nooduitgang, en zodoende zo vroeg mogelijk dit willen reserveren.

    Hoe kan ik dit het beste doen?

    Bij D-reizen zeggen ze geen plaatsen te kunnen reserveren…..

  • Brenda

    met wie vlieg je?

    Bij Air Transat kun je van te voren een stoel reserveren, kost Euro 14 geloof ik, one way. Ga NIET bij het raampje, dat zit je scheef met jouw lengte.

    Bij Air Canada kun je volgens mij ook reserveren, je zou ze even kunnen bellen…

    KLM weet ik niet…

  • chris

    we gaan met air canada

    groetjes chris

  • brigitte

    hallo chris,

    wij hadden ook stoelen gereseveerd vooraf en voor de terug vlucht ook

    s30,- heen en terug

    gewoon op air transat pagina kijken en seat selection intoetsen

    er staat een tel nr bij en dat bellen

    veel plezier

    grts brigitte

  • Cor

    Volgens de website van Air Canada kan je wel reserveren met een e-ticket, maar ik neem aan dat je via D-reizen een papieren ticket krijgt. Gewoon even bellen en je weet het. Wel zo spoedig mogelijk want meer mensen willen dat.

    Cor

  • Trix

    Wij hebben pas met Air Canada gevlogen en ze zeiden ons dat je niet 24 uur van te voren via internet in kon checken van huis uit tenzij je regelrecht bij Air Canada zelf had geboekt. Vrienden van ons hebben later wel geprobeerd om via internet in te checken en dat was geen probleem ondanks dat ze net als wij via een touroperator hadden geboekt. Zij hadden dus ook de stoelen die bij boeking al vast gelegd waren. Dus gewoon via internet 24 uur van te voren proberen in te checken. Je kunt kijken met wat voor vliegtuig je vliegt en dan kun je ook de diverse stoelafstanden vinden. Heel veel succes en een heel fijne vakantie

    Trix

  • Trix

    Sorry, vergeten. Je moet natuurlijk wel een E-ticket hebben. Ze konden ook al voor de vlucht met BMI naar Londen via internet inchecken.

    Trix

  • A&A

    Iederéén heeft het maar van te over inchecken, wij hebben daar geen last van wij hebben de reis in oktober 2007 geboekt bij Tui reisbureau in

    Nieuwerkerk aan den IJssel

    zij verzorgen al jaren onze reis, en het is altijd perfect geregeld.

    En zij zorgden ook voor de plaatsen in het vliegtuig, we hebben drie weken geleden al gehoord waar we komen te zitten, de stoelen voor de heen en terugreis staan al vast. We reizen wel met de KLM, op 12-08-08 met de KL 681 en op 09-09-08 met de KL 682 terug.

    A & A

  • chris

    Ook wij hebben van d-reizen al stoelnummers gehoord, maar dit zijn geen stoelen met extra beenruimte…..

    En gezien mijn lengte zit ik niet graag 9 uur opgevouwen.

    We hebben een papieren ticket (e-ticket) van d-reizen, een soort voucher.

    Of valt het misschien sowieso wel mee met de beenruimte bij Air Canada voor lange mensen, dat ik me geen zorgen hoef te maken??

  • Edouard

    A & A

    He dat is ook mijn woonplaats!

    Edouard