1 jaar Canada!!

  • Sanne

    Hallo,

    Mijn naam is Sanne, 19 jaar oud en momenteel werkzaam in London.

    Vanaf oktober/november ben ik van plan om een jaar naar Canada te gaan en er te werken.

    Ik heb al wat rond gekeken op internet en ik lees dat het soms wat moeizaam gaat met een werkvergunning.. Ik heb veel familie wonen in Canada, dus het verblijf is geen probleem..

    Maar het werk zoeken gaat vrij moeilijk.. Heeft iemand tips voor mij, kan iemand mij helpen??

    Ik wacht de reacties af!

    Sanne

  • Ken

    Wat voor werk zoek je?? Als je in de agrariche sector wilt dan is er werk zat, ik weet wel een paar addressjes voor je.

  • Saska

    Als je jonger bent dan 30 en dat ben jij, kun je in December een working holyday visum aanvragen.

    Dan kun je een jaar lang werken waar je wilt.

  • Sol

    Check travelactive; paar weken geleden hadden ze nog werkvisa voor working holiday beschikbaar…

  • Sanne

    Heey Ken,

    Thnx voor je reactie. Ik zou graag werken in de sector tourism and hospitaliy.

    Ik heb de opleiding gedaan en werk nu in een hotel in London.

    Heb al wat rond gekeken op internet, dr zijn wel een aantal dingen.

    groetjes,

    Sanne

  • Sanne

    Heey Saska,

    Thnx voor de tip :-D

    Ik zal er es achter aan gaan!

    Sanne

  • Sanne

    Heey Sol,

    Thnx voor de tip, zal meteen ff checken!

    Sanne

  • Cees

    Afhankelijk van waar je zit is het moeilijk personeel te krijgen in Tourism & Hospitality. Zelf ben self-employed in Tourism & Hospitality en tijdens de industry bijeenkomsten die we hebben wordt telkens weer aangehaald dat we hier (Saskatchewan) nog steeds kampen met een tekort van 5000 personen op alle niveaus.

    Cees

  • Double Dutch

    Hallo Sanne,

    beetje late reactie, maar misschien heb je wat aan de volgende link en info.

    Ik weet niet óf het op toepassing is op je, maar als dat wel zo is, kan het ee gouden kans voor je zijn.

    Check it out & good luck!

    http://www.cicnews.com/2008/04/canada-rolls-mat-international-students-job-offer-needed-year-work-permit-04647.html

  • Sanne

    Hey Cees,

    Wat jammer om te horen.. Voor mij zou om het om Alberta gaan en dan met name Calgary/Lethbridge en anders dichtbij de nationale parken..

    Ik dacht dat er juist wel veel vraag zou zijn voor tourism and hospitality en met name in de zomermaanden natuurlijk..

    In ieder geval bedankt!

    Groetjes,

    Sanne