Mijn laatste bericht met wat foto's van Vancouver en BC!

  • Ann B.

    Hallo Allemaal,

    We zijn net terug van een weekje vakantie aan het mooie Mara Lake in BC wat tussen Salmon Arm en Sicamous ligt ongeveer 500km ten oosten van Vancouver. Ik heb ook mijn Canadian citizenship test achter de rug sinds vorige week en dat is prima verlopen. Heel simpel en binnekort krijg ik dan bericht om naar de ceremony te gaan waar ik dan een ede moet afleggen om officieel Canadese te worden. Deze week zijn we weer druk in de weer omdat we vrijdag voor 4 weken op vakantie gaan naar Belgie met een tripje naar Zwitserland van 12 dagen inbegrepen (wij kunnen de bergen niet missen ;):D)! We hebben ook een deel dagtrips op het programma staan in Belgie, Nederland en misschien ook Duitsland. We zullen tijd te kort komen denk ik. ;)

    Dus ik zal waarschijnlijk geen tijd hebben voor het Canada prikbord, maar jullie horen wel weer van me als we terug zijn. Ik wil bij deze dus iedereen die nog op vakantie zal gaan naar Canada een heerlijke reis toewensen en geniet er volop van!!

    Hier beneden volgen nog wat foto's van Vancouver en onze trip naar Mara Lake.

    Groetjes uit een zonnig en warm Vancouver,

    Ann :)

    Een zicht over downtown Vancouver vanuit Portside Park

    Nog een zicht over downtown Vancouver met een groot cruise ship aan de Canada Place gezien vanuit Portside Park

    Een zicht op dat grote cruise schip vanop het wandelpad rondom de Canada Place in downtown Vancouver

    Nog een zicht op de Canada Place op een andere dag

    En nog een laatste foto van de Canada Place

    Een zicht op Stanley Park en Noord Vancouver van aan de Canada Place

    Een zicht op de bergen tijdens de rit over de Coquihalla Highway

    Nog een zicht over de bergen tijdens de rit over de Coquihalla Highway

    Zicht vanuit de auto op een meer langs de snelweg een stuk voor Kamloops

    Een zicht vanuit de auto tijdens de rit op de snelweg in de buurt van Kamloops

    De eerste glimps op Mara Lake als het nog wat bewolkt was de eerste dag

    Vandaag is het al wat zonniger bij Mara Lake

    Een Killdeer (Charadrius vociferus) die op een boomstronk zat op het water

    En vandaag is het nog zonniger en zoooo warm bij Mara Lake (35 graden)

    Ik denk dat we toch maar eens gaan afkoelen in dat water!

    Af en toe zijn er ook mooie zonsondergangen te zien

  • Kaka

    Hallo Ann,

    ook nu weer heb ik genoten van je foto's. Ik wens je een hele goede vakantie in Belgie en Zwitserland.

    groet,

    Kaka

  • markro

    Mooie foto's weer Ann. Dank voor het plaatsen er van.

    Een goed vakantie gewenst in Europa.

    Groet, Marco.

  • Cor

    Heel veel plezier samen in Europa en geen heimwee krijgen als je hier bent.

    We zullen je missen op het prikbord.

    Wat moet er nu met het gebak gebeuren? (het loopt nu vanzelf naar Europa denk ik)

    Vr.Gr.

    Cor

  • claudia

    Natuurlijk weer genoten van je foto's. Ik schreef bij je vorige bericht (ook een foto reportage van Vancouver) dat ik dacht dat ik je was “tegengekomen” op het Barcelona forum maar ik denk dat het op het Zwitserland forum was :-) Wij gaan ook naar Zwitersland (5 dagen) als we op de terugreis zijn uit Italie. Waar gaan jullie naar toe? Wij gaan naar het vierwoudstedenmeer. In ieder geval heel erg veel plezier. Zwitserland lijkt wel een beetje op Canada (bettje hoor :-). Ik heb er zelf een aantal jaren gewoond dus weet zeker dat je zult genieten.

    Groetjes Claudia.

  • bert

    Hey Ann,

    de foto's zijn zoals gewoonlijk weer TOP !!

    Ook Ina en ik wensen je een hele fijne vakantie in Europa

    nu zal Berry de leegte door jouw vertrek moeten opvullen op het prikbord !!

    Groet Bert/Lelystad

  • Gerard -W

    Hoi Ann,

    Prachtige foto's heb je weer gemaakt, bij deze wil je ook een fijne vakantie toewensen in Europa.

  • noortje

    Hele mooie foto*s

    En een hele fijne vakantie voor jullie en kom gezond weer terug zodat wij

    nog veel foto*s van Canada te zien krijgen

    groetjes van onsclaudia schreef:

    >

    > Natuurlijk weer genoten van je foto's. Ik schreef bij je

    > vorige bericht (ook een foto reportage van Vancouver) dat ik

    > dacht dat ik je was “tegengekomen” op het Barcelona forum

    > maar ik denk dat het op het Zwitserland forum was :-) Wij

    > gaan ook naar Zwitersland (5 dagen) als we op de terugreis

    > zijn uit Italie. Waar gaan jullie naar toe? Wij gaan naar het

    > vierwoudstedenmeer. In ieder geval heel erg veel plezier.

    > Zwitserland lijkt wel een beetje op Canada (bettje hoor :-).

    > Ik heb er zelf een aantal jaren gewoond dus weet zeker dat je

    > zult genieten.

    >

    > Groetjes Claudia.

  • angel

    ann,

    zoals altijd heel mooie foto's en nu ook weer van minder bekende plaatsen..

    ik wens jij een heel leuke en ontspannende vakantie en als jij in belgië in de buurt van leuven komt zal ik jij misschien wel in actie zien met jouw fototoestel ?!?

    groetjes,

    angel

  • Ann B.

    Hoi Claudia,

    Wij verblijven voor ongeveer 12 dagen in Ruchenbuhl en dat ligt een 3-4km van Interlaken af. We gaan van daaruit dan de omgeving verkennen van het Berner Oberland. :) Ik ben 1 keer in Zwitserland geweest en dat was om te skien als ik 17 jaar was. Mijn man is nog nooit in Zwitserland geweest, dus het leek ons ideaal om daar eens in de zomer naar toe te gaan.

    We nemen mijn moeder ook mee, zo hebben we samen een leuke vakantie en zij is er ook nooit geweest. Wij hebben niet echt zin om onze 4 weken te vullen met alleen maar familie bezoeken (vooral niet met familie die mij anders ook niet zien staan ;)). Natuurlijk wil ik wel zoveel mogelijk tijd doorbrengen met mijn moeder (mijn vader is 4 jaar geleden overleden), maar als wij dan ergens op vakantie gaan voor 10-12 dagen dan zouden we haar moeten achter laten…dus mijn man stelde voor om samen met mijn moeder ergens op vakantie te gaan en een leuke plaats te kiezen die we op 1 dag konden bereiken vanuit Belgie en waar we allen nog niet geweest zijn. Wij kijken er enorm naar uit! :D

    Vele groetjes uit Vancouver en geniet van je reis deze zomer!

    Ann :)