Roadmaps en Vakantiemagazines!

  • MarcelD

    In Amerika ging je naar de AAA, en kwam dan buiten met prachtige landkaarten en infoboeken van de te rijden gebieden.

    Hoe is dat in Canada geregeld, ik zie dat ze wel een CAA hebben daar.

    En geldt dit dan voor alle vestigingen van ( B ) CAA?

    Aangezien er 1 prachtig op de route bij Chiliwack schijnt te liggen.

  • Frank

    Hoi Berry,

    Bedankt voor de roadmaps,en Canadamagazines,maar de Mapleliquer was toch wel een hit,wat heerlijk!

    Nogmaals bedankt!

    Groeten.

    Frank

  • Ada

    Hoi Berry,

    Goh wat dom van mij om geen folders mee te nemen toen we bij je waren, dacht ik toen ik je berichtje las. Wat zorg jij toch goed voor ons! Weet je, als je een keertje tijd heb wil ik wel graag een roadmap en een magazine van Newfoundland van je krijgen. Kan ik vast eens e.e.a. bestuderen voor onze volgende reis, enig!

    Alvast ontzettend bedankt, doe Yvonne onze hartelijke groeten en zeg maar dat het gebak erg lekker was.

    Groetjes van Ada.

  • Berry

    Hoi Ada,

    Het was geweldig om jullie weer even terug te zien! Ik zit te wachten op folders en roadmaps van nuffy,weet alleen nog niet wanneer ik ze binnenkrijg.

    Ik doe Yvonne de groeten,ze zal blij zijn dat je haar gebak lekker vond.

    Gr,

    Berry & Yvonne

  • Gerard

    afgelopen zondag hebben mijn vrouw, Annette, en ik de Canadaroute op de Holterberg in Holten gewandeld. Een mooie route door het natuurgebied van de Holterberg die ook langs de Canadese begraafplaats loopt. Uiteraard hebben wij ook een bezoek gebracht aan deze begraafplaats, wat toch altijd weer indrukwekkend blijft. Na afloop zijn wij even doorgereden naar Lochem en hebben heerlijk gegeten bij Berry en Yvonne in hun gezellige knusse restaurant, het was onze eerste keer dat wij daar gegeten hebben en ik hoop niet de laatste keer, Maar ja het is niet bij ons in de buurt dus je rijdt er ook zo 123 niet naar toe. Berry wij willen je nog bedanken voor de heerlijke maaltijd die je voor ons hebt bereid en Yvonne bedankt voor de vrolijke vlotte bediening.

    Gerard en Annette,

  • Berry

    Hoi Gerard en Annette,

    Dank je wel voor jullie mooie compliment,en het was erg leuk om ook op deze manier kennis te maken.We hopen zeker dat je in de nabije toekomst nog een keer aankomt!

    Nogmaals bedankt.

    Berry & Yvonne.

  • marco

    Beste Berry,

    Mijn vrouw en ik zijn onze vakantie naar bc en de rockies aan het voorbereiden, graag zouden we wegenkaarten en zo veel mogelijk info willen ontvangen.

    Zou je mij je email adres willen mailen, dan stuur ik je mijn adres?

    Mijn email is harley.fxr@hotmail.com

    Alvast bedankt, met vriendelijke groet,

    Marco

  • Berry

    Hoi Marco,

    Komt er aan!

    Gr,

    Berry

  • linnas79

    Hai Berry,

    wat een superleuke oproep is dit!

    Heb je toevallig nog deze items liggen?

    > Roadmaps:

    >

    > Bc Roadmap: Hello Bc.

    >

    > Magazines;

    >

    > British Columbia,vacation planner.

    > Britsh Columbia,insider's guide.

    > Britsh Columbia,Approved Accommodation guide.

    Wij gaan volgend jaar met een camper naar West-Canada dus ik denk dat deze van pas zullen komen.

    Hoe gaat het opsturen in zijn werk?

    groetjes,

    Linda

  • Corine1

    Hallo Berry,

    Ik heb 17/09 een mail gestuurd naar je mailadres wat ik gevonden heb op jullie site.

    Is dat nog overgekomen.

    Zo niet, wil je dan een privébericht sturen met je goede mailadres? Wij zouden nl. ook graag wat roadmaps en magazines ontvangen.

    Bedankt alvast.

    Corine