Canada vs. Noorwegen

  • Ann75

    Als ik jou was zou ik voor West Canada kiezen…zeker als je van bergen, meren, watervallen, wilde dieren en dergelijke houdt! >:D<

    Groetjes uit Canada,

    Ann :)

  • eric

    Haha , die Ann…..:D

    die is wel bevooroordeelt hoor !!!!

    Alles goed met jullie en de kleine ?

    Maarre , ik dacht dat je Olympic NP ook erg mooi vond ?

    Gewoon naar alle westkusten van dit mooie continent gaan , zowel noord als zuid…..

    Gr. Eric http://www.ericencarin.nl

  • Kees

    Hoi,

    Ook wij willen nog een keertje naar Noorwegen maar zijn een beetje huiverig of het niet tegen zal vallen na in het prachtige Canada geweest te zijn.

    Qua budget is het misschien wel beter in te passen.

    Wil je filmpjes van Canada zien Martin9of wie dan ook), kijk dan eens op onze website, er staan er een hele boel op.

    En als je de kans krijgt om naar Canada te gaan, doen zou ik zeggen!!

    Veel plezier

  • Ann75

    Maar Eric toch, ikke bevooroordeelt…hoe kom je daar toch bij? 8-) 8-) :D Inderdaad, Olympic NP is schitterend alsook Mount Rainier NP en de Oregon Coast. Je hebt gelijk Amerika en Canada hebben beiden heel veel te bieden! Ik wil nog zovele plekjes zien in Noord Amerika!

    En met ons drietjes gaat alles prima! Onze kleine Ava wordt volgende week alweer 3 maanden en ze doet het prima. Ze slaapt 's nachts al lekker door, wij zijn blij! :D

    Groetjes uit Vancouver,

    Ann :)

    PS: Was nog even vergeten jullie een geweldige reis toe te wensen, geniet ervan en ik ga jullie zeker wat proberen te volgen!

  • Berry

    Noorwegen,Zweden en Finland,zijn Canada in het klein.Voeg daar Oostenrijk,Zwitserland,de Karpaten,en de Italiaanse Alpen aan toe en je hebt bijna Canada.De rest vullen jullie maar in!(:P)

    Prettige zondag!

    Berry

  • Louise

    Ik ben meerdere keren in de VS geweest en woon nu enkele jaren in BC. Ik moet zeggen dat ik Cali-Utah-Arizona-Nevada heel afwisseld vond: woestijn, bergen, meren, etc. Voeg daar het maanlandschap van Bryce Canyon nog aan toe, samen met de hwy 1 van San Fran naar LA: prachtig. In BC kwam ik pas achter hoeveel verschillende kleuren groen er eigenlijk bestonden en hoe mooi water kon zijn. Ik ben hier in BC ook nog lang niet uitgekeken en verbaas me nog op elke uitstap die ik maak.

    Noorwegen is overigens ook prachtig. Het is een keuze die jij zult moeten maken: veel succes! :-)

  • Annemiek

    Hoi Martin,

    In mijn man zijn jeugd gingen ze ieder jaar naar Noorwegen. Toen ik in de familie kwam ben ik uiteraard ook meegegaan,en later gingen we samen. In 2006 gingen we voor het eerst naar West Canada. Dit vonden we zo geweldig dat we nu proberen om de 2 jaar te gaan.

    Tuurlijk heeft het veel weg van Noorwegen,wat je al hebt gemerkt uit de reacties. Wat ik zelf echter veel mooier en spectaculairder vind is de beesten !

    De kans dat je beesten ziet is veel groter in Canada dan in Noorwegen.

    Veel succes met je beslissing.

    Groetjes Annemiek

  • sybille

    Een vakantie Noorwegen is veel goedkoper dan een vakantie Canada.

  • Marjo Jongen

    Ik akn alleen maar zeggen DOEN ! En dan in het ijsbergen seizoen naar Newfoubdland & Labrador.Een geweldig ongerepte en gastvrije provincie van het mooie Canada is dan schouwspel van de krachten der natuur. Tegen de ijsbergen zie je diverse soorten walvissen en zeehonden. Een walvisexpeditie is een belevenis op zich. Van tocht langs ijsbergen kun je alleen maar dromen. Voor meer informatie: zaterdag 20 november reismarkt van de grootste reisclub van Nederland: Wereldcontact in de Reehorst in Ede. Kom en laat je door mij en de andere collega's inspireren.

    Marjo Jongen

    Reisclub Wereldcontact

  • Pete Country

    Jammer van de spelfouten, zorg in ieder geval dat de naam van de provincie klopt.