Nieuw in Calgary

  • Ton

    Nieuw in Calgary bij de volgende Calgary Stampede?

    Moet toch niet gekker worden

  • luongo

    Ik weet niet hoe anderen erover denken, maar zo'n walgelijke foto als deze, mag van mij ook verwijderd worden.

    En wat de ziekelijke, smakeloze bedenker van dit dierenleed betreft; die mogen ze van mij op een ijsschots zetten

    en laten afdrijven naar de eeuwige jachtvelden.

  • louise

    Luongo, ik denk dat deze gefotoshopped (goed nederlands woord) is.. zo niet ben ik het helemaal met je eens.

  • Ton

    De foto op internet gevonden, maar of deze echt gefotoshopped is?

    Ik hoop ook van wel, maar zeker weten doe ik het niet.

  • sybille

    ik hoop echt dat dit fotoshop is en ik denk dat alle Canadaliefhebbers dit geen leuke foto's vinden.

  • jos

    Helaas is dit geen fotoshop .

    Dit gebeurt in het echt in China .

    Quote :

    This doesn’t, to my knowledge, happen naturally. However, at the Guilin Bear and Tiger Mountain Villa in China, they teach bears to do tricks. There are animal performances and feeding shows each day with their 1300 tigers and 400 bears.

    Read more: http://www.digitalbusstop.com/animals-riding-on-other-animals/#ixzz1rUDTjFZW

    Op deze sitde staan meer onsmakelijke “dierentruukjes”

    Jos

  • John

    Dierenmishandeling? Ik vind van wel!

    Again, ‘made in China’! Misschien moesten ze de paarden maar eens op de jockeys binden.

    In the famous 2004 Chinese jockey strike, the Beijing racing club boldly tried something new and controversial. They replaced the jockeys with bears. It never really took off, mainly because they couldn't get the bears to wear colourful silks. A later idea to use penguins was also unsuccessful.

    Als dit het hedendaagse entertainment moet zijn voor hele volks-stammen, dan houd ik m'n hart vast …………

    Inderdaad, geen leuke foto maar je kunt je ogen er ook niet voor sluiten (helaas).

    Cheers,

  • Marina

    Bij het bekijken van zo'n foto wordt je weer even gedwongen om na te denken en krijg je een weer een bevestiging dat niet alleen deze dieren maar alle dieren

    behoren tot een hele kwetsbare groep in onze samenleving.

    Zolang er “ vraag” naar is zullen er altijd mensen zijn die dit soort ziekelijke ideen bedenken en tenuitvoer (proberen te) brengen.

    Ben het eens met John sluit je ogen er niet voor maar protesteer er tegen want alleen wij de mens kan dit mogelijk voorkomen doet het dier het zelf zal er door de mens weer wraak worden genomen.

    Groeten,

    Marina

  • jos

    Klopt helemaal Marina ,

    Als lid van de vogelwacht maken we dit ook mee met de maar steeds groter groeiende groep aan mensen die Roofvogels en Uilen als huisdier houden en er ook soms “shows” mee doen .

    Wij hebben al diverse trieste zaken mogen meemaken en de politiek doet ( nog ) niks op dit moment .

    We zullen allemaal na moeten denken hoe we met de dieren omgaan en deze blijven respecteren .

    Organisaties als de Dierenbescherming en het IFAW doen reeds veel goed werk op dit vlak .

    Jos .

  • Berry

    Hahaha,Ja,en de toeschouwers komen zelfs al op de fiets.

    Berry