Hallo kenners van Canada
Wij mijn man en ik willen volgend jaar in Juni 3 weken een rondrit maken door Oost Canada. We zijn vooral liefhebbers van het wild en willen dat graag fotograferen. We zijn al een aantal keren in het Chapleau crown game preserve geweest vanwege zijn vele zwarte beren die er te vinden zijn en natuurlijk in het Algonquin NP bekend om zijn elanden. Ook die zullen we nu weer in onze trip meenemen. Nu vinden we het nogal lastig om in dit gedeelte van Canada plekken te vinden waar we met een auto kunnen komen om het wildlife te zien. We zijn geen wandelaars vanwege mijn man zijn slechte rug en herseninfarct die hij een paar jaar geleden tijdens onze vakantie kreeg, dus afhankelijk van de auto. Wie kan ons nieuwe gebieden adviseren om vooral beren en moose te vinden. We willen liefst niet het franstallige gedeelte in. Nou weet ik wel dat je ze overal kunt tegenkomen maar we zoeken een gebied waar de concentratie wat groter is en we wat meer kans hebben om ze te spotten.
We zijn bebieuwd of jullie ons helpen kunnen aangezien het forum veel over de West kant van Canada gaat, waar mijn persoonlijke voorkeur ook naar uitgaat trouwens. Maar we zullen zien.
Vriendelijke groet Amanda