2008

  • canada.pagina.nl

    Hierbij wens ik alle bezoekers van het prikbord van de Canada startpagina een bijzonder gezond en gelukkig 2008! Happy New Year!

    Bert

    (webmaster)

  • margret

    Ook voor jou de beste wensen en een gezond 2008

  • Ankie

    Vanuit BC ook een heel goed nieuwjaar toegewenst aan iedereen hier.

    Wil gelijk even mijn excuses aan een ieder aanbieden die ik heb beticht van sluikreclame, dit was niet zo mijn bedoeling. Maar moet wel zeggen dat ik sindsdien in een deuk gelegen heb op de manier jullie het nu doen, echt fantastisch.

    We zijn nu weer terug in het heerlijke BC, man en kinderen zijn weer happy, kan weer lekker relaxen, heb weer leuke collega's. Ben echt weer blij om terug te zijn.

    Groetjes Ankie

  • Brenda

    Ik zei je toch dat BC is: “The best place on Earth”? ;-) En nou niet meer weggaan he!

    Gelukkig 2008 iedereen! :D

  • John

    Maar BC is ook:

    Bring Cash $$$$$$$$$$$$

    Happy :-)!

    John.

  • dennis

    Canada is meer dan BC alleen hoor!!

    Jullie doen vaak de andere provincies te kort

    Maar goed,iedereen de beste wensen!!

  • Ankie

    Hi Dennis,

    Ik heb het over wonen en werken, vakantie is iets heel anders. Ik zou ook niet graag weer in Nederland willen wonen, echter op vakantie gaan zou ik nog wel eens willen doen. Het land is rijk aan historie, is een mooi begin van een trip door europa, dus veel variatie en verscheidenheid aan cultuur. Maar dat geld ook voor Canada, elke provincie heeft toch zijn eigen cultuur en variatie en zelfs de historie per provincie scheelt. In BC is het de goudkoorts, in Saskatchewan, waar ik dus 5 maanden heb doorgebracht is het de Hudson Bay Companie, de pelsjacht ed. Ook de natives in deze provincies zijn verschillend, andere tribes, andere gewoontes, ander wild waar ze op jagen, ed. Elke provincie is op die manier zeker voor de toerist een bezoek waard. Maar het is ook vooral wat je zoekt en hoeveel tijd je hebt. Aangezien ik hier woon en werk ben ik toch veel liever in BC dan in SK, ondanks dat het wat duurder is. Persoonlijk vind ik de mentaliteit hier prettiger en kan ik meer ontspanning vinden in de natuur, zit veel lekkerder in mijn vel.

    Groetjes Ankie

  • eric

    En van mij ook iedereen hier de beste wensen voor 2008….

    Eric

  • Marlies

    Wij wensen ook iedereen nogmaals een prachtig en Canada-rijk 2008 toe! :)

    Eens kijken of wij wél kunnen aarden in SK straks :) Maar ja we gaan wel naar een stad, da's ook al weer een andere mentaliteit als op het platteland lijkt me en we zijn nog niet verwend met al eens in een BC gewoond te hebben, dat zal ook veel uitmaken ;) Wat voor verschillen in mentaliteit zie je overigens tussen SK en BC?

  • Maria

    Bedankt voor alle moeite voor dit P B Bert (*_*)

    allen een mooie en voorspoedig 2008