Ontario foto's

  • Cor

    Canada is meer dan Alberta en BC b.v. Ontario

    Mindemoya Lake

    Watervallen bij Gore Bay

    Elliot Lake

    Agawa Canyon

    Chapleau

    Algonquin Park

    Ottawa

    En tot slot zo nemen elanden wraak op jagers

    Cor

  • Berry

    Je hebt helemaal gelijk!Maar zat jij niet in de jury.Oké voor deze keer mag je ook!

    Ze zijn natuurlijk geweldig mooi!

    Nieuwe Idol.

    Berry

  • Ann B.

    Hoi Cor,

    Dank je om deze foto's met ons te delen! Ik ben zelf nog niet verder geraakt dan BC en Alberta, dus om foto's te zien van de andere kant is altijd leuk. :) Prachtige foto's en ik hoop dat ik het ooit met mijn eigen ogen eens kan zien. Alvast bedankt voor de mooie foto's!

    Groetjes uit Vancouver,

    Ann :)

  • Cor

    Hoi Berry,

    natuurlijk zit ik in de jury maar zoals je weet ben ik omkoopbaar.

    Groetjes Cor

  • Kaka

    Ik heb al veel gezien in Canada, zoals Britisch Columbia, Alberta, maar ook Quebec, New Brunswick, PEI en Nova Scotia. Helaas ben ik nooit echt in Ontario geweest. Jij laat me zien dat ik er toch echt heen moet.

  • markro

    Mooie fotoserie Cor.

    Dit jaar gaan mijn vrouw en ik eerst maar eens aan de westkant van Canada kijken. De oostkant staat ook nog op ons wensenlijstje en hoop daar ook nog eens naar toe te gaan.

  • Cor

    Dat maakt niets, ik ben nog nooit aan de westkant. Als het niet vriest ga ik in juni daar maar eens kijken.

    Cor

  • Ada

    Hallo Cor,

    van jouw foto's heb ik ook genoten, ik kan het niet genoeg zien. Wacht maar tot ik volgend jaar in Nova Scotia ben geweest en tot ik weet hoe ik foto's op de site moet zetten. Dat moet ik nog even leren.

    Groetjes, Ada

  • Hinke

    Prachtig Cor, ik wist wel dat Ontario ook mooi is:-) Nog een paar weken dan ga ik zelf weer kijken:-)

    Hinke.

  • Annemiek

    Hoi Cor,

    Dank voor de mooie foto,s!

    Ik ben helaas nog nooit in Ontario geweest,maar wat niet is kan nog komen!

    Groetjes Annemiek