camperen

• alex

Ook wij hadden geen kampeerspullen.

Onze tent kwam bij de lidl vandaan voor 150 euro.

Het eerste jaar hebben we met deze tent geoefend in noorwegen en het jaar daarop mee naar canada.

Wij hebben gewoon bestek van thuis meegenomen en een plastic kampeerbord is de prijs ook niet.

Luchtbedden van aldi en een zo'n opblaasding werkend op de accu.

de 7 persoonsauto kostte voor 4 weken bij Thrifty dollar 1700 euro en we betaalden daar geen one way kosten voor. Deze kosten hoefden we niet te betalen als we in Calgary ophaalden en inleverde in Vancouver. Prijs incl. verzekeringen. Prijs van zomer 2007.

We hebben ook een electrische koelbox meegenomen. Eentje die op de sigarettenaansteker van de auto werkt.

Qua kleding zijn we ook makkelijk geweest. We hadden al een tijdje alle kleding die we toch al weg wilden doen bewaard en deze meegenomen. Nooit geen was gewoon weggooien in de vuilnisbak na gebruik.

Het is ons erg goed bevallen en we doen het zeker weer op deze wijze. Ieder gezinslid had zijn eigen taak en binnen een kwartier stond de hele boel op zijn plek of was opgeruimd weer de auto in.

• A B

Hoi Ceetje,

Ik zou je iets willen vragen, maar wil dat niet via het prikbord willen doen.

Ik zou graag even e-mailen, maar zie geen adres.

Zou je me even kunnen e-mailen op mijn adres agnesbax@orange.nl

Alvast bedankt

• A B

Een Minivan?

Welke verhuurmaatschappij? Dan kan ik eens kijken en informeren.

Alvast bedankt

Agnes

• Jolanda

Wij hebben besloten om ipv een camper een auto te huren en dan in B&B's of lodges te overnachten. Zelfs dan kom je nog goedkoper uit dan met een camper als je de benzine meerekent. Bovendien ben je veel mobieler met een auto. De reden dat we niet gaan kamperen is dat we ons zoontje van 11 maanden meenemen en dan vinden we een veilige “beervrije” slaapplek toch wel erg belangrijk. Heeft er iemand nog tips over het reizen met zo'n kleine in Canada?? Zijn er in september ook nog veel muggen? Alle tips cq ervaringen zijn van harte welkom.