wij komen John

  • suus

    Hallo John

    Wij komen ook in Powell River. Vanuit daar gaan we naar Whistler, het liefste in 1 dag. Is dat t doen. Wat is de snelste weg? Zijn er campings in powell river en moeten we deze reserveren? We hebben 1 volle dag in Powell river, nog tips? We hebben een baby van 1 jaar mee. Geniet je vakantie.

    Gr.Suus

  • lourens

    onze route met kleine na 7 maanden gaat ook langs powell river. We willen daarna naar Lund en dan terug naar Gibsons en zo richting Whistler. Zelfde vraag dus als Suus: leuke camping ergens tussen powell river en lund….

  • John

    Hoi Suus en Lourens,

    venwege een korte afwezigheid (zelf een weekje op tournee in onze geweldige provincie :-)). Hier toch nog mijn antwoord (sorry Lourens, jij bent al in Canada).

    In Lund is een leuke camping: Sunlund by the Sea.

    In Powell River vind je de Willingdon Beach Campsite, centraal en leuk voor als je met kinderen reist.

    Verder zijn er Provincial Campgrounds te vinden in Saltery Bay (40 min. ten zuiden van Powell River) en Okeover Arm (20 min. ten noorden van Powell River en 10 min. vanaf Lund).

    Powell River - Whistler (of Pemberton) is goed te doen in 1 dag. Gewoon lekker vroeg op pad en genieten van de mooie veerbootovertochten en de bergrit naar Whistler.

    Groetjes,

    John.

  • suus

    Hoi John

    Bedankt voor je reactie. Waar kunnen we jou vinden? Je hbt toch een eigen bedrif in zalm???Misschien een leuke rondleiding? Gr.Suus

  • John

    Hoi Suus,

    ik lust wel graag zalm en probeer er af en toe eentje te vangen (tot op heden tevergeefs :-)).

    Er zijn nabij Powell River wel twee Salmon Hatcheries maar deze zijn het leukste om te bezoeken tijdens de jaarlijkse zalm-run vanaf midden september (het krioelt hier dan van de zalmen).

    Maar ons bedrijfje richt zich echt meer op (eco) toerisme.

    Zeekajakken en hiken aan de Sunshine Coast.

    Onze site: www.footprint-natureexplorations.ca

    Ik leidt jullie graag een dagje rond in deze heerlijke omgeving :-).

    Groetjes,

    John.