Amateur foto's

  • Cor

    Om te beginnen een paar foto's van Sunshine Coast BC

    Ik zit nog stedds te wachten op een cursus fotografie van Ann of Berry, ik krijg van hun foto's (en die van anderen) een minderwaardigheidscomplex. :) (sorry had ik al)

    Beluga in aquarium vancouver

    Otter in aquarium vancouver

    De dolfijnen

    Stanley Park

    Stanly Park

    Stanley Park

    Ferry Horseshoe Bay - Langdale

    Strand Sechelt

    Strand Sechelt

    Ferry Earls Cove - Saltery Bay

    Hopelijk lijkt het wat.

    Cor

  • Berry

    Wat zit je nou weer slap te ouwehoeren man! Cor je foto's zijn hardstikke leuk hoor

    Dat was toch hardstikke genieten,en we zien ook ff weer heel wat anders!

    Gooi er rustig nog een hele mik op! En de Jury is allang naar huis!

    Maar uh, waar heb je deze genomen bij je in de tuin! (lol)

    Brie,

  • Gerard -W

    Kijk, Cor ik ben ook niet zo'n fotograaf, maar je hebt leuke herinneringen aan een leuke vakantie toch, en voor jou zijn de foto's heel wat waard, als je onze vakantiefoto's van 2007 wilt zien kijk dan op www.freewebs.com/canadareis2007.

    dan zie je dat ik ook niet zo'n geweldige fotograaf ben maar we hebben wel een hoop lol gehad.

  • Berry

    Precies,het gaat om de belevenis,en straks je eigen herinnering,want dat nemen ze je nooit meer af.Die van jullie is ook hardstikke mooi Gerard , ja en zo te zien hebben jullie het ook geweldig gehad!

    have fun!

    Berry

  • Ann B.

    Hey Cor,

    Ik vind die foto's anders wel prima hoor…niks op aan te merken! En inderdaad, het gaat er om dat je al die mooie herinneringen op foto hebt kunnen zetten zodat je nog wat kan nagenieten. Dus blijf gewoon foto's nemen van al die leuke plaatsen die je bezoekt!

    Groetjes uit een warm (29 graden) Vancouver,

    Ann :)

  • Cor

    Ja wel heel wat anders als een maand geleden toen ik er was (18 graden en bewolkt). Ik geloof dat ik opnieuw moet boeken. 8-)