Powell River

  • Cor

    Hier zijn wat foto's uit Powell River en omgeving

    Ook hier zijn leuke B&B 's

    Een bedelaar die aan de deur klopt voor wat voedsel

    In het bos bij Powell River

    In het bos bij Powell River

    In het bos bij Powell River

    De volgende foto's zijn bij Okeover Inlet iets ten noorden van Powell River

    Cor

  • elsbeth weert

    Leuk Cor, mooie foto's.

    Ik heb op mijn PC een aantal prachtige foto's ( he, wat onbescheiden..) van onze kayaktocht bij John vorig jaar in Powell River en de Sunshine Coast. Ze staan gewoon onder “mijn afbeeldingen”, maar kan iemand me zeggen hoe ik ze hierop krijg?

    groeten Elsbeth

  • Cor

    Hoi Elsbeth,

    een mogelijkheid is een account aanmaken (gratis) bij

    http://www.magix-photos.com/nl/

    en dan wijst de weg vanzelf. Mocht je toch nog problemen hebben dan hoor ik het nog wel. Stuur dan even je telefoonnummer naar mijn e-mail adres en nemen we het stap voor stap door. (telefoon kost me niets)

    Groetjes Cor

  • Berry

    Pas op met Cor,want hij is een Canadaidolaat!

    Je broer.

  • Cor

    Wat voor een moeilijk woord gebruik je nu….. broertje

    Mag je dat bij scrabble gebruiken?

    Gelukkig gaan ze nu andere middellen gebruiken in Canada tegen muggen.

    Staat trouwens in Ottawa

    daar hebben ze nu geen last van muggen meer.

    Cor

  • Berry

    Hahaha,nee zo te zien niet,ze hebben trouwens voorgesteld om meer met de dieren te delen,en ze meer op te nemen in de samenleving,maar uh,waar is m,n handoek?

    En ze nemen ook elke keer de glijbaan in beslag!

    Berry

  • John

    Hallo Cor,

    bedankt dat je deze foto's erop hebt gezet, zijn erg leuk. Prachtige foto's van het zeeleven, jullie hadden ook enorm geluk met het zeer lage tij.Er moeten nog veel meer Canada liefhebbers de Sunshine Coast ontdekken, zoals jij en Riky en vorig jaar ook Elsbeth en haar gezin. We vonden het erg leuk dat jullie even bij ons aankwamen en met ons de natuur in wilden trekken, we vinden het steeds weer een voorrecht om mensen deze heerlijke streek te mogen laten zien. En ja Elsbeth, ook die foto's van jullie willen we graag zien. Dus maken die belafspraak met Cor.

    Voor eenieder die nog gaat vertrekken, een geweldige reis toegewenst en wie weet tot in Powell River.

    Groeten Christy (John is op dit moment in het hoge noorden, Yukon, een reis aan het begeleiden).

  • Cor

    Ik begrijp die dieren wel, ze zijn aan het uitrusten voor het grote gevecht de volgende dag.

    Weet jij nog wie er gewonnen had

    Cor

  • elsbeth weert

    Hai Cristy,

    Jij hebt dioe foto;s allang gekregen, nl. vorig jaar na onze trip. Maar voor jullie is het natuurlijk leuk als ze hier op het web komen. Ik heb me al aangemeld bij de link van Cor, ik ga er even rustig voor zitten om de rest uit te zoeken, nog even geduld.

    groet Elsbeth