Is de iphone te koop in Canada ?
Heb al op het internet gekeken maar het is me niet duidelijk.
Weet dat deze in Amerika 199 dollar kost vraag me af wat de prijs is Canada zal zijn
Hi Lousa,
Gisteravond was het nieuws item dan wat uitgebreider op tv, blijkt dat ie ergens volgende week op de markt komt. Hij werkt op het Rogers netwerk, dus mischien kun je via hun info opvragen.
Het was nogal tegenstrijdig vanwege de prijs die je maandelijks moet betalen voor het surfen op het netwerk. In de usa schijnt dat $60 goedkoper te zijn dan hier. Weet dus niet hoe dat in Nederland werkt, maar zou me goed laten informeren over evt “verborgen” kosten.
groetjes Ankie
Bedankt voor de info.
Ik wil hem eigenlijk sim-lock vrij kopen dan kan ik hem hier gewoon gebruiken zonder dure abbonementen.
Hier is deze alleen te krijgen via T-mobile en het kost je dan 2 jaar lang 49 of 65 euro per maand.
Had op het nieuws gezien dat deze in Amerika 199 dollar ging kosten dat geld heb ik er nog wel voor over.
Om eerlijk te zijn vind ik het gewoon leuk om te hebben geloof niet dat ik zal gaan internetten via dat ding.
Ga toch wel ff kijken in een Rogers winkel in Canada ben gewoon nieuwsgierig.
Hou je wel rekening met het voltage verschil tussen NL en Canada in verband met de adapter?
Wij hebben indertijd een Nintendo DS gekocht in Canada en daarbij ook gelijk een extra adapter zodat ie ook in NL in het stopcontact kan worden opgeladen. Je kan namelijk niet een Nlse adapter op een noordamerikaans ding zetten.
Dus loop even een elektronica zaak binnen voor een extra adapter. Kost niet veel en dan kan je hier ook wat met dat ding.
BTW las van de week dat het totaal bedrag aan nieuwe, in het buitenland gekochte spullen dat je mag invoeren in NL omhoog is gegaan.
Misschien even handig om te kijken hoe dat precies zit?
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?