ff shoppen na aankomst

• chris

Hallo,

Na onze aankomst willen we eerst inchecken in het hotel in Vancouver, en daarna de eerste boodschappen doen.

Maar om nou meteen een heel eind te gaan rijden….Zijn we denk ik te moe voor.

We zitten ergens op granville street, vanaf het airport net voorbij granville island.

Is daar in de buurt een winkel met kampeerspullen, en supermarkt?

Bedankt weer!

• Double Dutch

Hmmm…ik weet nog de eerste keer dat wij naar Canada gingen en ik persoonlijk nog niet bekend was met het fenomeen JetLag……

Ik stond werkelijk te tollen op m'n benen….

Ik zou zeggen: ga eerst even uitblazen van de vlucht, doe een wandelingetje, happie eten, douchen etc (niet per definitie in die volgorde) en neem niet gelijk teveel hooi op je vork.

Maar ja, voor hetzelfde geld spring je fris als een hoentje uit het vliegtuig, ik weet 't niet…….

Ik zou even rustig aan doen en de volgende dag aan de slag, het is tenslotte vakantie.

My 2 cents.

• daantje

Echte kampeerwinkels zoals hier in NL kennen ze niet, De Walmart, Canadian Tire, Home Hardware, Superstore hebben allemaal ook een redelijk assortiment.

Op Cambie street zit een Canadian Tire. en op Granville street zelf zit een Safeway (supermarkt). Verder in Granville vind je http://www.pacificcentre.com/store/index.ch2#store met een kampeerwinkel (Coast Mountain)

maar ik sluit me verder aan bij DD.

wij waren ook hartstikke gaar ik denk niet dat je nog zin hebt om te shoppen ;-)

maar ja als je toch een echte diehard bent dan zit er genoeg in de buurt. Je ziet al genoeg als je naar het hotel rijdt.