schoonmaken camper

• jaap

Wij hebben zaterdagmiddag,na dat we in Calgary de parade van de Stampede hebben bekeken de camper bij Canadream weer ingeleverd.we hadden na 5 weken Canada de camper van binnen en van buiten keurig schoongemaakt,en kregen een compliment van Canadream voor het schoonmaken .Ik vind het heel normaal als je iets schoons krijgt ,dit ook weer schoon inlevert

• elsbeth weert

Helemaal mee eens, hoor Jaap. Zo'n slons als ik ben in mijn eigen huishouden, zo netjes laat ik geleende of gehuurde spullen achter. Het hoort er gewoon bij, ook al weet je dat er mogelijk nog een spuit van Cruise Canada overheen gaat. Als je 4/5 weken met zo'n ding rondtoert, heb je ook nog wel een paar uurtjes over om de boel netjes schoon te maken.

Veel plezier allemaal.

Elsbeth

• Iris

De vraag van de vraagsteller was: hoe schoon moet je de camper inleveren…

@ Maria: als wij poetsen, doen we het grondig, 1ste keer ongeveer 3 uur bezig geweest. Er is dan ook niet altijd en overal een carwash ter beschikking waar je met de camper in kan.

Hun filosofie is trouwens “je bent op reis, je hebt vakantie, dan moet je geen uren staan poetsen”, dat was het enige dat ik de vraagsteller wou meegeven. Zodra je de camper aflevert, wordt die door de verhuurder sowieso toch onmiddelijk weer gepoetst, het is dus nog milieuvriendelijker het maar 1 x te doen (en voor alle duidelijkheid, das Belgische humor hé :p )

Alvast een fijne vakantie gewenst!

• Petra68

Bij fraserway willen ze hem gewoon netjes terug en dit werd ook bekeken en complimenten gekregen dat het zo netjes was. Buitenkant werd gezegt stof maakt niet uit hij gaat hier door de wasstraat/hogedrukspuit maar als je alleen de wielen nog ziet graag wel schoon maken . Wij waren bij wells gray park naar het meer gereden en dat in de regen en ja toen heb ik hem op de campground wel even afgespoten met de tuinslang ha ha gr Petra