electricien

• Rob

Ik ben op zoek naar Nederlandse bedrijven, die personeel uitzend naar Canada of canadeze bedrijven die personeel zoeken en immigranten uit Nederland willen aannemen.

Ik ben een elctricien met meer dan 17 jaar ervaring in een heel uiteenlopend werkgebied. Daarbuiten heb ik goede management en organisatie skills en ben handig met de computer.

Heeft er iemand tips voor me?

Laat even weten als je meer informatie wilt hebben.

• Cees

Al ben je 17 jaar electricien, je zal je hier weer opnieuw moeten laten certificeren. De wijze waarop men hier de stroom aanlegd is op z'n zachtst gezegd “anders”.

Ben van mening dat ons “nederlandse” systeem beter in de war steekt, maar met dat te vinden verander je de plaatselijke regelgeving hier niet.

Wil je hier bijv. in de bouw aan het werk, dan zijn er opties genoeg, maar het is wellicht slim om eens te googlen op Canada en Work Permit danwel PNP. Je krijgt de sites van de diverse provincies zo op je scherm geworpen.

Om een baas te vinden die moeite voor je wil doen kun je het beste naar Canada komen en daar gericht op banenjacht gaan. Wel eerst even googlen op PNP danwel Work Permit zodat je weet waar je mee bezig bent.

Kijk ook eens op www.canadabb.org

Succes

Cees

• Henk

Hallo Rob,

Afhankelijk waar je wilt gaan werken. Als het in Alberta is kan ik je waarschijnlijk wel helpen.