alamo openingstijden vliegveld + campingketens BC

• Sandra

Hallo!

Ik heb nog een paar vraagjes:

1. Is de alamo autoverhuur op het vliegveld (Vancouver) dag en nacht geopend? Ophalen in de vroege avond lijkt namelijk net zo duur te zijn als de ochtend erop, maar we landen pas rond 6 uur in de namiddag. Vordat je dan je koffers hebt en door de douane bent…

2. Is er een balie van alamo op het vliegveld zelf? Op google maps lijkt het verhuurstation op enige afstand van het vliegveld te zijn.

3. Ik heb eerder een vraag gesteld over trekkershutjes op campings. Ik heb daarop een paar goede reacties gekregen. Zo weet ik nu dat er trekkershutjes zijn op verschillende campings, waaronder de KOA-campings. Helaas heeft KOA maar enkele campings op de route die wij willen rijden. Zijn er nog andere campingketens in BC / Alberta te noemen die trekkershutjes verhuren? Dan kan ik alvast wat oriëntatiewerk doen op de sites van deze campings.

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Sandra

• Cor

Hallo Sandra

Alamo zit bij de vertrekhal van Vancouver. Bij aankomst weg oversteken, parkeergarage inlopen, lift omlaag en hebbes Het staat wel aangegeven maar het is niet duidelijk te zien.

Openingstijden 06:00 tot 01:00 (dus s'nachts van 01:00 tot 06:00 gesloten)

Je huurt de auto per 24 uur, als je dus 1 minuut erover zit betaal je één dag meer.

zodoende dat er geen verschil hoeft te zijn als je hem s'avonds inleverd of s'ochtends.

Ik weet niet wat jullie planing is misschien hebben jullie de eerste nacht een hotel geboekt in Vancouver. Kijk dan of dat hotel een shuttle dienst heeft van en naar het vliegveld (gratis) want dan kan je de auto ook de volgende dag ophalen.

Cor

• Berry

Van Zondag -Zaterdag van 12.00 - 01.30 uur. phone (604) 231 - 1400

Van Zondag- zaterdag van -5.30 - 11.59 uur

Ja,Alamo zit op het vliegveld zelf.Ze zitten aan de overkant van de terminal onderin de pakeer garage.

Ik weet niet of je al op www.camping.bc.ca hebt gekeken.

Succes,

Berry

• Sandra

Beste Berry,

Ik heb de campinggids gevonden.

Bestaat er ook zo'n gids voor het westelijke gedeelte van Alberta?

Bedankt!

• Berry

Hoi Sandra,

In Alberta hebben ze de www.campsource.ca en dan kijk ff onder AB .

Succes,

Berry