terug uit het geweldige canada

• peter

nou …..we zijn na 32 dagen terug uit het nooit te vergeten canada…wow dit is echt voor herhaling vatbaar(al duurt dat nog een paar jaartjes)4000 km hebben we gereden met de camper, alleen maar in west Canada, Calgary-Banff-Revelstoke-Vernon-Manning Park-Vancouver-Salt spring island(zeekajakken bij Russel island)-Victoria-Cambell River-telegraph cove(knight inlet en whale watching)-Port Hardy-via Klemtu naar Bella Coola-hyway 20! de Hackmannpass waar we maar 20 km per uur konden rijden,vanwege de 9%stijging op een onverharde weg(gravelroad)-Williams Lake-Jasper via de Icefield parkway-Banff-en weer terug in Calgary en 2700 foto's rijker en ook nog eens ongeveer 7 uur aan film….

• Cor

Hartstikke mooi dat jullie zo genoten hebben en nu wachten wij op 2700 foto's.

Nu maar sparen voor de volgende keer, het laat je niet meer los als je er eenmaal geweest bent.

Groetjes Cor

• Johan H . Apeldoorn

Ja hoor, weer meer mensen die met het VIRUS zijn besmet!!!!!

Fijn dat jullie zo genoten hebben, en geniet maar van de foto's en de film die jullie gemaakt hebben.

Voor ons duurt het nog een jaartje voor het virus voor vier weken genezen is.

Groeten,

Johan

• Toon

Hoi Peter,

Weer een enthiousiasteling erbij !! Je hebt gelijk, het is onvergetelijk, zo ging het bij ons ook! Laat snel eens wat foto's zien zou ik zeggen.

Greetzz

Toon

Rondje West Canada

adres: http://communities.zeelandnet.nl/data/canada_travelers/index.php?page=1

• Berry

Geweldig hé,als je zo kunt genieten van je vakantie,en dan ook nog een virus oplopen.Maar gelukkig heeft iedereen daar last van,ik ben er zelfs met een getrouwd (lol).Zeg Cor als jij de 2700 foto,s bekijkt doe ik de 7 uur film.

Berry

• Cor

Wat een samenwerking toch :)

Moet je toch nog tot maandag (vrije dag) wachten voor 7 uur film.

Weet Yvonne van jou virus?

Je ligt er wel ongegeneerd bij vind ik.

Groetjes van de virusvrrije Cor

• peter

geweldig jullie reacties, en de foto…..

ik wil best wel een aantal foto's op de site willen zetten, maar, willen jullie mij een paar tips geven hoe ik dat kan doen….(kan dat evt. via de g-mail zo hebben we wel e-mails verstuurd naar de fam.)

• Cor

Hoi Peter,

pas geleden heb ik al geantwoord op een vraag hierover van Elsbeth Weert (onderwerp Powell River, zie een paar dagen terug) even gekopieerd.

een mogelijkheid is een account aanmaken (gratis) bij

www.magix-photos.com/nl/

en dan wijst de weg vanzelf. Mocht je toch nog problemen hebben dan hoor ik het nog wel. Stuur dan even je telefoonnummer naar mijn e-mail adres en nemen we het stap voor stap door. (telefoon kost me niets)

Groetjes Cor

• Berry

Goed doe ik dat op maandag! Ja,Yvonne weet er van,maar die heeft het al sinds 1961 toen ze in Dawson Creek geboren werd.

Ja heerlijk zo,altijd na het werk en een Moosehead laat ik me helemaal gaan!

Maar waar sta jij eigenlijk weer naar te staren!

Tuurlijk,ik had het kunnen weten!!!

Nu je het virus kwijt bent,loop je weer te snuffelen!!

Brie