foto's

• peter

geweldig jullie reakties en de foto….het lijkt me ontzettend leuk om een paar foto's,(alle 2700 wil ik jullie maar niet aan doen)

op deze site te kunnen zetten..alleen hebben jullie een aantal tips, hoe ik dit kan doen…(kan dit via de g-mail, zo hebben we wel fam.op de hoogte gehouden met e-mails)

• Berry

Ik zal er vast een voor je op zetten,scheelt dat alweer!

Cor legt het je al uit,en lukt dat niet,dan hoor ik het wel!

hahaha,misschien zijn die andere 2600 best wel mooi!

Groeten,

Berry

• marineke

Hai Berry,

Wij komen net terug uit Canada. We hebben gebruik gemaakt van de kaart die we bij jou kregen (alweer ergens in april of zo). Ik vind het leuk dat je nog steeds informatie en foto's op dit prikbord zet.

Ik heb er ook een heleboel gemaakt. Ze zijn in het klein te zien op in mijn verslag.

www.tegenbeeld.nl/BCCanada.html Misschien staan er nog wat tips in voor anderen.

Het enige nadeel van een reis naar Canada is dat je weer terug wilt, het werkt verslavend.

Marineke

• Cor

In een woord schitterend.

Het geduld hebben op hier een website van te maken, dat vind ik prachtig.

Ga zo door zou ik zeggen.

Vr. Gr.

Cor

• Berry

Hoi Marineke,

Ik heb je site gezien en je leuke verslag gelezen.en was er al bang voor dat jullie ook last zouden krijgen van het heimwee virus.Maar wie houd je tegen om dit prachtige land nog is te bezoeken.Fijn dat de kaart jullie van dienst is geweest.

Ook de foto's zijn hardstikke mooi,en er is zoveel verscheidenheid,iedere foto heeft een bijzonder verhaal.De foto met de poolhond vond ik erg mooi,het is een Alaska Malamute,we hebben er ook een gehad,Nanuk hete ze,en was 14 toen ze overleed.

De tips zijn geweldig,en zo blijft iedereen up to date!

Kom gerust weer een keer langs,dan kunnen we heerlijk naar jullie enthousiaste verhalen luisteren.

Groetjes,

Berry & Yvonne