Wie wil iets voor me meenemen uit Canada?

• Ilse

Wie o wie gaat er op korte termijn naar Canada en wil een klein boodschapje voor me doen? Te vinden in elke drugstore, supermarkt of wat dan ook?

Het gaat om Tums, van die calciumtabletjes voor de kenners. Sinds mn zwangerschap heb ik nogal wat last gehouden van maagzuur en dit lijkt het enige te zijn wat helpt. Maar kan ze hier niet kopen. Vorig jaar was een van de prikkers zo lief om wat voor me te ritselen toen ze naar NL kwam, misschien wil nu nog iemand me helpen?

Het gaat maar om een kleine hoeveelheid, want ga in September zelf, maar ben totaal door mn voorraadje heen.

Dus wie wil me helpen? Dan bespreken we de details wel ff per mail.

Groeten

Ilse

• Double Dutch

Hallo Ilse,

Ik bedacht me dat in deze tijd van online shopping er vast wel iets zou zijn, dat je zou kunnen helpen……GoogleDeGoogle en presto!

Kijk eens op : http://www.amazon.com/s/ref=wbnavss/105-1242377-2055633?url=index%3Dblended&field-keywords=tums

Of op de website van Tums: http://www.tums.com/default.aspx

Mischien is het makkelijker dat iemand het voor je meeneemt, maar mocht je er om verlegen komen te zitten, dan is het wellicht een optie (als iemand je tabletjes per ongeluk in het water laat vallen, bijvoorbeeld…..)

Succes!

Double Dutch

P.S. Zie net ook dat je ze op ebay kan bestellen…..

• daantje

http://www.fromus2eu.nl/

en bij bovenstaande site kan je van alles en nog wat laten opsturen uit de VS, maar daar zullen ze 't ook wel hebben toch?

• Ilse

Bedankt voor t meedenken.

Ik ken de sites al, heb al vaker zitten zoeken naar mogelijkheden. ‘t Is allemaal alleen zo vreselijk duur in verhouding tot het product. Een potje Tums kost ongeveer 6$, bij de laatst genoemde site komt daar dan nog eens 25euro aan kosten bij. Dure pilletjes dan zeg. Als het gaat om iets groot dan zal ik zeker zo’n site overwegen, maar in dit geval hoop ik maar dat iemand me wil helpen. En zo niet, nouja dan heb ik gewoon pech en hou ik het nog wel 2 maandjes vol tot ik zelf ga hoor ;-)

Groeten

Ilse

• Double Dutch

Hé…ideetje!

Dan koop je er toch heel veel en dan verpats je ze weer via oa deze site……daar zit handel in :D

DD

• daantje

tja dat schiet niet op dan, en ik ga ook niet dit jaar dus ik kan je ook niet helpen.

heel vervelend! ik had hetzelfde met iets, flink gegoogled en toen bleek de importeur voor europa hier te zitten, die gebeld en zo via een omweg er toch nog aan gekomen vlak in de buurt, maar het heeft flink wat tijd gekost.

kan je ze niet op recept krijgen via de huisarts als we weten wat de werkzame stof is? hoop voor je dat je nog iemand vindt die 't mee wil nemen. heb je geen kennissen/familie daar die het opwillen sturen?

• louisa

Ik ga wel maar ben pas 14 augustus terug.

Weet niet of het dan nog veel zin heeft om ze mee te brengen ?

Laat het maar even weten.

• maryde

Heb vorige week Stop Insect Gel besteld via amazon, dat hielp vorig jaar super tegen insectensteken. Binnen 3 dagen was het er.

• Saska

Ilse als er niemand is, wil ik wel een doosje (of 2) opsturen hoor.

Mail maar even.

• Ilse

Zoef zoef, ik ga je mailen!