Zit het in het land of in de mensen?

• Janneke

Ik weet het niet meer, zit het nu in het schitterende land of in de getalenteerde bezoekers ervan? Niet te geloven wat een mooie foto's er nu steeds op deze prikpagina staan. Aan alle plaatsers en -sters, heel erg bedankt voor het laten meekijken op jullie vakanties. Leve de digitale wereld!!!

• Kendra

Misschien ligt het wel aan Photoshop? ;)

Nee, flauw. Het zal wel een combinatie zijn van de mensen die de foto's maken EN de prachtige natuur. Maar je kunt ook een heleboel foto's maken van Canada die minder fraai zijn, hoor.

• angel

hallo janneke,

hoe mooier het land en de natuur is, hoe makkelijker het is om mooie foto's te maken

een beetje geluk met het weer speelt ook wel een rol

groetjes,

angel

• Janneke

Zeker waar, Angel! Het land werkt altijd wel mee, maar het weer…………

Wij ook een keer naar Lake Louise, het klinkt gek, al een paar keer naar Canada geweest en van Lake Louise was nog nooit wat gekomen. Je moet iets achter houden om nog een keer te gaan hè ;) Maar goed, wij naar Lake Louise met een mooi blauw meer, blauwe lucht enz, in gedachten. Maar wat treffen wij op de weg Banff-Jasper, eind mei, begin juni? Complete wintersportplaatjes. Lake Louise nog helemaal bevroren en overal sneeuw en een grijze lucht. Zullen we toch nog een keer moeten, wat jammer nou :)

• Janneke

O ja, Angel. Ik zie dat je uit België komt, heb ik dat goed? Kunnen alle Belgen zo mooi fotograferen?

• Cor

Ja dat klopt, maar dat schijnt een familie geheim te zijn, kijk maar naar de foto's van Ann uit Vancouver.

Nee en ze vertellen het niet (anders is het geen geheim meer) :)

Gewoon genieten van de foto's van Angel

Cor

• angel

cor en janneke,

als ik die mooie foto's zie van berry, chris,… en al die andere nederlandse canadezen (of canadeze nederlanders?) dan kennen jullie er toch ook heel wat van!!

misschien zijn wij dan toch één grote familie (geweest)?

groetjes,

angel

• Janneke

Op dit prikbord zijn we in ieder geval allemaal familie :) Het IWWT-virus stroomt bij ons allen door de aderen Je mailt van alles en nog wat met mensen die je helemaal niet kent, maar toch een band met elkaar hebben. Veel vragen die hier gesteld worden, zullen je biologisch familie een worst wezen. En dan is het zo leuk om dit met anderen te delen.