Tja ik weet het,
Het is nog ver weg maar in 2010 willen we terug naar canada.
Dit keer een combi reis met amerika.
Wij hebben daar een paar vragen over.
Hoe makkelijk is het oversteken met de grens naar Amerika.
Zoals we nu het plan hebben zullen we 4 keer de grens passeren met Canada- Amerika. Dus roept het vaak oversteken in een korte periode van de grens vervelende vragen e.d. op. Niet dat we dan wat te verbergen hebben maar ik heb gewoon geen zin in gezeur als ik op vakantie ben. Ha klinkt weer lekker negatief maar dat bedoel ik niet zo onaardig
We willen graag terug naar Writing on a stone park daar ergens naar Amerika gaan en dan daar een stuk route van de Nez perce oppakken.
Verder willen we graag naar het amerikaanse waterton zeg maar en terug naar waterton in canada.
Toch willen we dan weer terug amerika in en dan aan de kant van vancouver zeg maar weer naar canada oversteken. Naar Vancouver Island, Sunshine coast, terugvliegen vanaf Vancouver. (ongeveer willen we hier minmaal 4 weken over doen maar als het met werk enzo allemaal te regelen is willen we 6 weken rondtrekken)
Uiteraard wordt de route naar tijd ingekort of uitgebreid. Dat is nog allemaal ver weg
Verder vragen we ons af of het goedkoper is te vliegen van Amsterdam naar Calgary.
Of van Amsterdam naar Amerika. Seattle bijvoorbeeld.