Camping near Toronto

• Maria

De route door oost Canada is nagenoeg rond, inclusief alle boekingen.

Het valt me op dat alle campings rondom de grotere steden zover van het centrum afliggen en veelal geen openbaar vervoer binnen een beperkte tijd lopen, wij laten het liefs de camper achter op de camping ivm voor waarden van de verhuurder.

Wij zijn nog op zoek naar een camping bij Toronto met een busaansluiting naar de city van Toronto !!!!!!!!!!!!!!

• v.Lunteren

In Glen Rouge Park is een campground. Voor zover ik weet is dat zo ongeveer de enige in (nou ja, in) Toronto zelf.

Glen Rouge Campground,

7450 Kingston Road

In Glen Rouge Park ligt ook de Toronto Zoo.

Er zijn goede verbindingen naar het centrum, zowel met bus als trein.

www.toronto.ca

www.ttc.ca

www.gotransit.com

• Maria

Bedankt voor de reactie, het vreemde is dat deze camping niet reageert op mails, ben jij er ooit geweest ? en gebruik gemaakt van het openbaar vervoer?.

• v. Lunteren

De camping valt onder gemeentelijk bestuur, net als het park zelf.

Op dit e-mail adres kun je reserveren en/of navraag doen:

camping@toronto.ca

De bushalte(lijn 85) was toendertijd ca. 500-700 meter van de campground en vandaar een ritje van 5 à 10 minuten naar het GO-Transit station Rouge Hill. Daar neem je dan de trein naar het centrum.

Als je fietsen meeneemt kun je ook rechtstreeks naar Rouge Hill fietsen (ca.3km.)en deze eventueel in de trein meenemen.

• Maria

camping@toronto.ca

deze camping reageert op geen enkele mail,het gevoel van service zal er wel its mee te maken hebben, deze camping is inmiddels geskipt

• v. Lunteren

Vreemd. Ik krijg direct response op een e-mail.

Hier is hun tel.nr.: 416- 338 2267

Misschien lukt het dan wel.