Overnachting in Vancouver

• renate

Hallo,

begin september gaan wij een rondreis maken door Canada. Wij komen in Vancouver aan en daar wil ik een reserveren voor 2 nachten.

Heeft iemand een tip voor mij voor een schone, gezellige en betaalbare overnachting? We zijn met 4 volwassenen en hebben 2 kamers nodig.

Vanuit Vancouver gaan we richting langs de US grens naar de Rockies, Calcary, Badlands, Banff en Jasper en vandaar via Whistler naar Vancouver Island. Indien iemand op deze route ook nog een tip heeft voor een overnachting, lees ik dat ook graag.

Alvast hartelijk dank voor jullie reacties!

Groet

Renate

• Sjaak

Best Western Down Town, prima hotel. Goede prijskwaliteit. Nederlandse eigenaar. Lekker restaurant op de begane grond. Hotel ligt dicht bij het centrum (20 minuten lopen). Er is een shuttleservice naar het centrum en je kunt gratis fietsen lenen ( 2uur) om Stanley park af te fietsen.

• Mirjam

wij waren vorige maand ook drie nachten in Best Western Down Town. Inderdaad goed en schoon hotel, ruime kamers met goede badkamer, goede ligging, op loopafstand van bootje naar Granville Island ( slechts paar minuten varen).

• Suzan

Hoi Renate,

Eind augustus en half september zitten mijn vriend en ik ook in Vancouver. Op basis van verschillend reviews hebben wij gekozen voor Sunset Inn and Suites en betalen zo'n 115 euro per nacht: http://www.sunsetinn.com/

Het Vancouver Downtown Inn ligt ook op een mooie centrale locatie: http://www.comfortinndowntown.com/

Prijzen zijn vergelijkbaar met Sunset Inn.

Via tripadvisor.com kan je een hele lijst van hotels zien, en daarbij reviews.

Succes ermee, en alvast een mooie reis gewenst!

Groeten, Suzan

• christine

hoi,

je kunt ook kijken op www.hostelworld.com

daar staan nl naast hostels ook b&b ed op.

veel plezier, je krijgt een geweldige trip!

grtz

c

• Marjolijne

hoi,

wij hebben in 1993 geslapen in best western the sand , vlakbij english bay en nu in september hebben wij hier weer 3 nachten gereserveerd. komen er voornamelijk terug omdat het goed , schoon en netjes was en het restaurant *(checkers) geweldig was.

• Jolien

Hoi, wij vertrekken 10 september, beginnen in Calgary en eindigen in Vancouver.

Wij hebben diverse hotels en B&B bekeken en gaan nu logeren in Pacific Spirit Guest House. Via de website: www.vanbb.com.

Deze was ook erg leuk maar helaas voor ons vol: www.chocolatelily.com

Groetjes en veel plezier!!!

Jolien

• Renate

Hallo allemaal.

Hartelijk dank voor jullie reacties. Ik ga op internet kijken!

Groeten

Renate