Ja, sorry hoor Brenda, normaal reageer ik niet zo, maar neem elke vraag serieus.
Maar hier kan ik niets van bakken, naar canada met de tent en niet weten dat er daar natuurparken zijn met wilde dieren?
Als de vraag serieus bedoelt is blijkt hieruit dat men denkt zoals in NL naar een camping en dierentuin te gaan.
En sorry hoor, dan heb je echt absoluut niet aan enige voorbereiding gedaan, en op het laatste moment in paniek raken, met zoiets van, o jeetje we gaan naar de ruige wilderniss, zouden we nog indianen tegenkomen? (by the way, dat is ook mogelijk, zelfs met pijl en boog als je naar een openlucht museum gaat, wel met omheining, dikwijls van hout, als de indiaan hard schiet gaat de pijl er zo doorheen)
Het is met dit soort mensen dat er volgende week weer een berichtje in de kranten staat dat ze aangevallen zijn door een beer.(omdat ze al het eten in de tent opslaan, omdat men bang is bestolen te worden.) En voor ik commentaar krijg op de indianen in het museum, ja, ze lopen zeker ook nog er buiten en in de wildernis. Echte levende Bertus!!!!!!!
Groetjes Margret