vakantie huis

• jack

Hallo Emigranten lekker een vakantie woning bezitten op de Antillen dat kan.

neem een kijkje op www.jackysrealestate.com

Lekker onder de zon en dicht bij de mooiste stranden van Aruba.

• Ties

Wat heeft dit met Canada te maken? Daarbij komt nog dat het natuurlijk reclame is. Volgens mij is dat niet de bedoeling van dit forum. Maar mischien heb ik het wel helemaal mis.

Ties

• A&A

Nou Ties, helemaal mee ééns, Jack je moet dit maar op de site van de Antillen zetten. En ons niet hiermee lastig vallen.

A & A

• Ken

Hij valt ons niet lastig hoor, de Winters hier in Canada zijn erg lang, dus een vakantie huis bij de stranden van Aruba is niks mis mee.

• ruud

Ken, aan je e-mail adres (toeval?) te zien snap ik waarom je het eens bent met Jack en misschien is het wel je partner (maar ik kan er naast zitten), in ieder geval is het reclame en daar is dit prikbord niet voor. Dus….svp graag niet.

groetjes

Ruud

• jack

Wat een ramp he deze advertentie,bedoeling was goed hoor maar ga gerust door met zeuren daar dan pas je gelijk straks terug in Nederland op je oude dag.

Ayo zonnige groet Jack.

• Canadarc

Moeilijk he, goed Nederlands………… maaruh, ik denk dat je zegt dat ik in Nederland mijn oude dag ga doorbrengen. Ahum, dacht het niet!!!!

• Maria

toch een mooi aanbod ??, enkele forumlui gaan door het lint :)

• Canadian Moose

Hmmmm, volgens mij heeft Maria ook een aandeel in de winst, is wel heel erg positief over het aanbod…..

• Danielle

ja maar het “aanbod” is niet volgens de forumregels.

snap niet dat de webmaster het niet al verwijderd heeft…………………..