Nationale Park Pas (gezin) aangeboden

• w v/d meulen

Beste lezer,

Net terug van een schitterende vakantie hebben wij een gezinspas voor alle nationale parken van Canada in de aanbieding. Omdat we meer dan 8 dagen in een nationaal park hebben verbleven was een gezinskaart het meest voordelig. Deze is een jaar geldig en wij zijn helaas weer terug…

Wellicht kunnen wij er nog iemand gelukkig mee maken. De pas staat niet op naam en is dus te gebruiken door anderen. Geldig tot juli (t/m juni) 2009. Nieuwprijs 126 dollar. Prijs 45 euro.

Met vr. groet,

W. vd Meulen

• Marcel

Hallo,

Waarschijnlijk bent u nieuw op dit forum ….

Aangezien het een schitterende vakantie was, lijkt het mij het beste om deze pas in het album te plakken, die u zeker gaat maken vanwege de honderden mooie foto's die u gemaakt heeft …..

Verkopen van de pas op dit forum is een nogal delicaat onderwerp. Van de verkoop van de passen worden de natuurgebieden onderhouden, zodat niet alleen u, maar ook miljoen na u nog van het natuurschoon kunnen genieten.

Met vriendelijke groeten,

Marcel

Calgary

Ps hopelijk heb ik het netjes gehouden …

• Brenda

Jemig, Marcel, wat ben jij vriendelijk… Toppie! Ik had het waarschijnlijk anders gedaan, maar ik ga er van uit dat je boodschap overkwam, zodat ik niet ook nog dezelfde boodschap hoef te geven…

(45 euro = ongeveer $ 70… Mensen mensen… WAAR GAAT DIT IN HEMELSNAAM NOG OVER?????)

• orka

Wat dan niet te begrijpen is is dat de Canadezen zelf ook deze passen verkopen onderling, dus zo vreemd is het niet om dit niet in een plakboek te plakken, maar inderdaad door te verkopen.Alle beetjes helpen weer, kan je weer bijleggen voor de volgende vakantie naar…Canada!

• Brenda

Echt waar joh? En waar heb je die wijsheid vandaan?

Als je op Euro 50 niet op vakantie naar Canada kan, lijkt het me verstandiger dat je nog een jaartje doorspaart…

• A B

O nee he,…………. daar gaan we weer.

• orka

Wijsheid? Laat een ieder zelf lekker bepalen wat ie wil doen met de pas! Verkopen of inplakken?Voor € 50,= kan je toch weer een pas aanschaffen( tweede hands), kom je in ieder geval de parken in.

• Brenda

Je kan het ook niet doen en de parken overslaan. Scheelt je weer $126 op een reis van $ 10.000

Weet je, als je niet begrijpt waar die parkpassen voor dienen, hebben wij je liever niet in Canada. Ga lekker in Frankrijk op het strand liggen ofzo.

• v. Lunteren

INP(L)AKKEN & WEGWEZEN!!!!!!

• orka

Weet je Brenda, ik weet prima waar de parkpassen voor zijn, en voor 10.000 dollar kan ik menig maal naar Canada, wanneer ik wil en mij het uitkomt! Dat jij me niet wilt zien is jammer, en volgens mij heb jij iets met Frankrijk…misschien een idee voor jouzelf? Ga eens iets nuttigs doen.Koop en verkoop!