Campbell River

• Cor

Om alle discussies te ontlopen een paar foto's van Campbell River

Groetjes Cor

• Kaka

Dat zijn weer prachtige foto's Cor! Ga zo door!

• A B

Hoi Cor,

Om alle discussies te ontlopen een paar foto's van Campbell River

Ik ben het helemaal met je eens.

Deze foto's is leuk en beter dan al dat gezeur elders op het prikbord.

Dit is waar het prikbord voor bedoeld is.

Mooie foto's om te zien.

Hi,hi,….. de laatste foto staat de horizon een beetje scheef.

Ik heb genoten van je mooie serie foto's.

Best leuk om er nog meer te zien.

Groetjes van Agnes

• A B

Ik heb de horizon recht gezet.

Groetjes van Agnes

• Cor

Bedankt, maar de horizon was recht, alleen was het eb en doordoor liep het water af.

Of zou het toch aan het bier liggen? :)

Hoe heb je het trouwens gedaan? Gekopieerd, bewerkt, in je eigen album gezet en toen weer hier neer gezet?

Groetjes Cor

• A B

Hoi Cor,

Ik heb jouw foto gekopieerd en opgeslagen op m'n bureaublad.

Deze geopend in het programma ACDSEE.

Daar een rotatie uitgevoerd van een aantal graden in de goede richting.

De foto wederom opgeslagen op het bureaublad.

Toen www.photobucket geopened.

Daar de bewerkte foto op gezet.

De code gekopieerd en op het canada prikbord geplakt. (zie foto).

“It's a simple”.

Groetjes van Agnes

• Berry

Ha Cor,

Zo was ik weer,heb je weer teveel bier gehad terwijl ik weg was!!! Ik zie de oorzaak al,op tijd mee begonnen dus!

Proost Cor!

Berry

• Cor

Hoi Berry,

Nu ben ik toch ontzettend kwaad, je weet toch dat je onder de 16 geen bier mag drinken en daar hou ik me aan. Ik moet nog een jaar wachten dus in 2009 mag ik met de grote mensen meedoen.

Weet Yvonne het al van dat inruilen? Jij kreeg een heel krat ik maar een sixpack voor Riky.

Zo het is veel te warm ik ga ff aan het strand liggen:

Cor

• Daisy

Hallo Cor,

Bedankt (jullie allemaal trouwens) voor de mooie foto's.

Wij zijn ook Canadaverslaafd en genieten een beetje op de achtergrond van jullie mooie verhalen en foto's.

Wij gaan in september weer richting BC en doen wederom Campbell River aan omdat we vorig jaar zo hebben genoten van de omgeving daar. Heb je nog leuke stekkies of routes om te wandelen die niet zo bekend zijn in de boekjes?

Ik wil trouwens ook wel een een Bald Eagle “schieten” zo dichtbij.

Groetjes,

Daisy

• Cor

Hallo Daisy,

Je vraag doet me denken aan Stanley Park in Vancouver waar een Japanse toerist vroeg aan de infobalie vroeg waar de interessant plekjes waren en de balie medewerkster antwoordde “alle plekjes”, zo geldt dat hier ook de een is alleen wat interessanter dan de ander.

Hoe lang wil je op Vancouver Island blijven en wat is je vervoermiddel (Camper of auto) Met de auto weet ik nog wel wat leuke B&B's.

Op de weg ernaar toe (waar kom je vandaan) kan je beter de Hw 19a nemen dan de Hw 19 (kost meer tijd maar leuker je rijdt door de plaatjes heen en langs de kust).

Als je even zegt hoeveel tijd je wil spenderen en globaal zegt wat je route is (en interesse) kan ik je wat specifieker antwoord geven van wat ik weet (weinig dus :) )

Ik hoor dan nog wel van je.

Groetjes Cor