Brian Sklar & The Tex-Pistols

• Berry

Op dinsdag 12 Augustus geeft de geweldige Canadese Country formatie,Brian Sklar en zijn Tex-Pistols een eenmalig optreden in Nederland.Ze haalden vele prijzen binnen en stonden zelfs in de Grand Opry in Nashville,de band bestaat al sinds 1965 en komt uit Saskatchewan.Ook Brians zoon speelt mee en samen maken ze er altijd een fantastiese show van.Brian is een meester op de fiddle.

kijk ook is op hun website! www.briansklar.com

Veel plezier!

Berry

• Ada

Waar Berry, bij jou?

Groetjes, Ada

• John

Hey Berry,

iets te vroeg voor ons :-).

We komen in februari 2009 wel eventjes buurten, gezellig …..

'Keep on Rockin' (in a free world)'

John.

• Berry

Ssssssssssttttt.ja!

Groetjes,

Berry

• Berry

Hahaha,ja tis niet om de hoek,misschien in Februari Maria Dunn.

Breng gelijk weer wat folders mee,want die zijn OP!

Als het goed is komen er nog mensen jou kant op,die hier zijn geweest voor info!

Have Fun!

Berry

• John

Hey Ber,

gaan we doen, erg goed allemaal.

Cheers,

John.

• John

p.s.

we hoorden wel dat we niet op de fiets naar Lochem moeten komen i.v.m. een zeer gevaarlijk fietspad (het fietspad zou lijken op de rockslide van HW99 ;-)) Hahaha.

John (mijn ouders zijn nu hier, dus de ‘NL roddels’ worden weer uitgewisseld).

• Cor

Hi John,

je moet niet in de wintermaanden naar Lochem gaan dat ligt in de binnelanden, ze hebben daar landklimaat, veel te koud dan daar. Je kan beter aan de kust blijven veel beter weer dan.

Oeps waar bemoei ik me mee. :?

Als je in Nederland ben weet ik wel een woning te huur, vraag maar aan Berry

Groetjes Cor

• Berry

Hahahaha ,ja daar zijn ze enooooooooooooorm gastvrij,zijn net Canadezen,en er heerst eigenlijk altijd een eet & drink klimaat!

Mzzl Berry