http://picasaweb.google.com/peterendesireeincanada2008/Canada200802
voor diegene die het leuk vinden een aantal foto's van west canada te bekijken, kopieer bovenstaand internet adres in de ‘'adressenbalk’
Prachtige foto,s Peter, zeer herkenbaar allemaal want we zijn ook net weer een week thuis van onze prachtige Canadareis.
Met name de Tiderip Tours was leuk he, hebben wij ook gedaan en hebben toen die dag een grizlly gezien met 3 jongen, was zeer uniek volgens de gids die ze daar ook nog niet eerder had gezien, ik heb ze op de foto staan op onze site
www.gralu.nl
geweldig… het reisverslag en die foto"s en net wat je zegt heeeel herkenbaar….bijna dezelfde route gehad, net de andere kant op calgary-banff-lake louise-revelstoke-vernon-kelowna-osoyoos(vlak bij de amerikaanse grens)-chilliwack-surrey-Vancouver Vancouver island-cambell river- port hardy-bella coola-williams lake en toen de Rocky mountains in weer richting Banff en weer door naar calgary
Hallo Peter,
wat een prachtige foto's, dankjewel. Ik waande mij weer even in Canada, heb er van genoten. Die foto waarin je op een grindweg naar boven reed in de bergen, doodeng! Ik geloof niet dat ik die zou willen rijden. Ook bij mij begon het weer te kriebelen, maar, we hebben zojuist een offerte aangevraagd voor volgend jaar. De plannen beginnen weer vorm te krijgen.
Groetjes, Ada
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?