foto's canada 2008

• peter

http://picasaweb.google.com/peterendesireeincanada2008/Canada200802

voor diegene die het leuk vinden een aantal foto's van west canada te bekijken, kopieer bovenstaand internet adres in de ‘'adressenbalk’

• Marlies

Prachtig! We plannen op het moment een tripje naar de bergen in september, want hoe mooi het wonen op de prairie ook is, ik heb de Rockies wel gemist (is 2 jr geleden) :)

• Toon

Prachtige foto's Peter. Het begint weer te kriebelen als ik al dat moois zie. Maar helaas het zit er voorlopig niet in.

Greetzz

Toon

Rondje West Canada

adres: http://communities.zeelandnet.nl/data/canada_travelers/index.php?page=1

• Gralu

Prachtige foto,s Peter, zeer herkenbaar allemaal want we zijn ook net weer een week thuis van onze prachtige Canadareis.

Met name de Tiderip Tours was leuk he, hebben wij ook gedaan en hebben toen die dag een grizlly gezien met 3 jongen, was zeer uniek volgens de gids die ze daar ook nog niet eerder had gezien, ik heb ze op de foto staan op onze site

www.gralu.nl

• alex

Leuke foto's heel herkenbaar de weg in bella coola.

In Bella Coola wilde ik wel gaan wonen.

• peter

geweldig… het reisverslag en die foto"s en net wat je zegt heeeel herkenbaar….bijna dezelfde route gehad, net de andere kant op calgary-banff-lake louise-revelstoke-vernon-kelowna-osoyoos(vlak bij de amerikaanse grens)-chilliwack-surrey-Vancouver Vancouver island-cambell river- port hardy-bella coola-williams lake en toen de Rocky mountains in weer richting Banff en weer door naar calgary

• Cor

Iedereen bedankt voor de schitterende foto's. Het begint alweer te kribbelen.

Cor

• Ada

Hallo Peter,

wat een prachtige foto's, dankjewel. Ik waande mij weer even in Canada, heb er van genoten. Die foto waarin je op een grindweg naar boven reed in de bergen, doodeng! Ik geloof niet dat ik die zou willen rijden. Ook bij mij begon het weer te kriebelen, maar, we hebben zojuist een offerte aangevraagd voor volgend jaar. De plannen beginnen weer vorm te krijgen.

Groetjes, Ada

• A B

Hoi Peter,

Prachtige foto's.

Mooie kwaliteit en goede manier van fotograferen.

Ik heb genoten van al je prachtige beelden.

Schitterend land.

Groetjes van Agnes

• Annemiek

Hallo,

Bedankt voor de foto,s en reisverslag.

Wij zijn nu bezig met het aanvragen van offertes voor onze West Canada/America reis in 2009,en krijg er helemaal zin in na jullie foto,s!

Groetjes Annemiek