Hallo , kan iemand mij ook vertellen welke route ik moet volgen om het makkelijkst vanuit Richmond naar Abbotsford te komen? Staat dit goed aangegeven?
Graag jullie advies..alvast bedankt.. (*-*) @n.
Hallo an,
ik neem aan dat je van het vliegveld komt? Dan neem je daar de 99, staat van alles op, Seattle, Hope enz. via deze weg ga je door een tunnel, na de tunnel neem je de 10, daar zal Langley wel op staan. Door Langley rijden kan lastig zijn. Wil je dit toch doen dan de 1A volgen tot Abbotsford. Je kunt wat rustiger rijden door via de 15 te gaan. Je neemt dan ook de 10 na de tunnel tot Cloverdale daar bij 176 str. links af te slaan naar de 15. Aan het eind van de 15 rechts af naar de 1, die rijd je dan net zo lang af tot dat je bij Abbotsford bent. Dit zal een rit zijn van ruim 1 tot 1 1/2 uur totaal. Beide routes zijn ongeveer even lang. Veel plezier!!!
Cor, bedankt..heb er zeker wat aan.
Verleden jaar stond vanuit Luchthaven Richmond de weg naar Tsawassen duidelijk aangegeven en ik vroeg mij af of dit ook het geval is als ik van Richmond naar Abbotsford ga waar ik voor een speciale winkel moet zijn.
Als ik net in Canada ben heb ik de eerste dagen altijd even moeite met de route's bij grote steden;moet daar dan erg aan wennen aan het wegensysteem en heb niet veel zin om veel tijd de eerste dag dat ik ga rijden veel tijd te verliezen aan verkeerd rijden.
begrijp je me nu misschien iets beter? dacht ff niet aan het Map gebruik..maar goed..alsnog hartelijke dank.
grtjs @n.
nou daantje, ik woon zelf vlak aan de ring rotterdam, dus ben het verkeer gewend, maar een paar keer in de spits rond vancouver werden we ook niet heel vrolijk van. gelukkig is er dan wel de meest linkse baan waar je in mag als je met minimaal 2 pers bent. denk dat iedere grote stad in de wereld hetzelfde probleem heeft. bij ons vertrek zat ik nog even een locale krant te lezen en schrok van het bericht dat er in BC vorig jaar 200 mensen omgekomen waren door zgn road rage. dat had ik zeker niet verwacht van die overigens aardige, rustige canadezen advies was ; even tot 10 tellen en dan rustig doorrijden.
maar an zit in richmond al aan de goede kant van de stad dus zal het geen probleem zijn. wij zaten daar in een heerlijke b&b en je hebt geen idee dat je zo dicht bij een grote stad zit
fijn weekend
Ha die Loes, nou dan wonen we vlak bij elkaar in de buurt!!
we wonen ook vlakbij de ring! ik vond Vancouver vrij rustig in vergelijking met de A15/A4/Aa20/A13 in de spits waar ik iedere dag rij. En als ik in de spits in Rotterdam centrum moet zijn dan is dat ook veel drukker dan Vancouver. Maar goed wij vonden Londen, Parijs, KL en New-York in de spits met de auto ook reuze meevallen. Wij zijn niet zo gauw onder de indruk
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?