goedemorgen prikkers

• de enige

Begin de dag met een dansje

Begin de dag met een lach

Want wie vrolijk kijkt in de morgen

Ja die lacht de hele dag

Ja die lacht de hele dag.

• Canadian Moose

Ik begin de dag met het prikbord en ben daarna de hele dag vrolijk, is een dansje nog geen eens voor nodig :-)

• A B

:-) :-) :-)

Gr. v. Agnes en een fijne dag gewenst

• danielle

ik ben altijd het zonnetje in huis :D

• Cor

Juist ja, volgens mij is dit reclame van een dansschool en je weet reclame mag niet op dit bord. :)

Waar kan ik me aanmelden?

Groetjes Cor

• Canadian Moose

Ik had ook al de neiging om dit onder reclame te scharen en stond al op het punt om bij Bert een verzoek tot verwijdering in te dienen.

Maarja, dan wordt het halve prikbord weer boos, is de lach weer verdwenen, moet de enige zijn/haar naam weer aanpassen, hebben we voordat we het weten weer een pagina vol over dansen en gaan er weer mensen uit pure frustatie hun danspas hier verkopen……

Nee, ik hou mijn mond en Cor……….. zet 'm op met je eerste danspasjes :-)

• Cor

Ik schrijf dit vanaf mijn laptop. Ik heb net mijn eerste danspasjes achter de rug en lig nu in het ziekenhuis om mijn been in het gips te laten zetten.

Denk je dat ik “de enige” kan aanklagen?

Groetjes Cor

P.S.

De enige wil je je naam op het gips zetten?

• Maria

Een wwww in de morgen is een dag zonder zorgen,

gr aan de moraal ridders

• Canadian Moose

Ik zou aanklagen!!!!!!!!!!!!!

Je maakt een goede kans, je mag toch aannemen als “de enige” met een idee komt, dat dit veilig is, nu blijkt dat dat niet zo is en jij je been hebt gebroken, kan je er op z'n minst een paar weken gratis Canada vakantie uitslepen ;-)

Als je een advocaat nodig hebt…………. ik ben je man, no cure no pay!!!!!!!!

Sterkte man, ik leef met je mee!!!!!!!!

PS: Vraag om wit/rood gips, heb je nog een beetje Canada gevoel

• Canadian Moose

Maria,

Misschien kan je Cor nog even sterkte wensen? Cor stort zich vol overgave op dit prikbord, doet meteen wat “de enige” voorstelt en wat gebeurt er……….. zit ie met zijn been in het gips!!!!!!!!

Dan ga je hem toch geen moraalridder noemen, je moet lief zijn voor “gehandicapten”