de wisselkoers blijft schommelen, nu inkopen in Nederland of in Canada de transacties doen, kan ik cash betalen bij de verhuurbedrijven van camper en auto ?( de zwarte doos moet leeg )
hoi maria
in canada opnemen scheelt je sowieso de transactie kosten plus ongeveer 10 cent meer met de grenswisselkantoren.
dus uiteindelijk ongeveer 1.50 dollar voor 1 euro.
neem wel altijd het maximum bedrag op wat de terminal je toestaat want je betaald meestal 1 dollar kosten.
veel plezier in canada
willem
cash betalen bij de verhuurbedrijven kun je echt vergeten.
ook al heb je een doos vol, het lukt niet.
ze willen ergens geld af kunnen halen wanneer de camper niet terugkomt of beschadigd is. zie het als een soort verzekering voor hun.
zelfs bij veel motels lukt het al niet meer.
ik had vorig jaar mijn limiet bereikt met de cc en dat heeft me zeer veel moeite gekost in Banff om een motel te krijgen die cash accepteerde.
en die zwarte doos mag je ook bij mij komen legen!! hihihi
Bij ons in het motel mag je altijd met cask betalen, echter…………………. we hebben wel graag een CC nummer met exp date ter beschikking. De laatste keer dat we dat niet hadden troffen we een gast die zijn schoen met voet in de airco wilde stoppen…..en …… het paste. Kostte ons 400 dollar voor een nieuwe airco.
Bovenstaande situatie is een risico dat motel eigenaren niet (meer) willen lopen. Vandaar de CC. Cash hoeft dan echter geen probleem te zijn
Cees
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?