1e keer

• Mvr.van de Guchte

Geachte Canadakenners.

Wij gaan voor de allereerste keer naar Canada,en gaan met een georganiseerde busreis.

Wat moet ik absoluut wel meenemen en wat niet.

Mijn vriendelijke dank!

Mvr. van de Guchte.

• bert/lelystad

Beste Mvr. van de Guchte,

Allereerst gefeliciteerd met je keuze om naar Canada te gaan.

Wat je mee kan nemen is een wereld stekker want het stroomnetwerk geeft 110V ipv 220V met een aparte stekker.

verder veel foto/film materiaal want je zult je ogen uitkijken !!

Zoveel mooie dingen heb je waarschijnlijk nog nooit gezien.

Verder is alles te koop in Canada wat je maar nodig hebt.

Ik wens je veel plezier en als je nog vragen hebt, plaats ze gerust want er zijn veel prikbordganger die je heel veel tips kunnen geven.

nogmaals vee;l plezier

bert/lelystad

• margret

Hallo,

Naar welk deel van Canada gaan jullie en rond welk jaargetijde? Het is makkelijker advies geven als we dat weten. Canada is zo groot. Bert heeft wel gelijk, het is ongelooflijk mooi, veel plezier met voorbereiden, groet Margret

• Mvr.van de Guchte

Nova scotia,in het Oosten.September.

• margret

Hallo,

In het oosten ben ik nog nooit geweest, helaas. Als er geen reactie komt zou ik een nieuwe topic plaatsen. Bv. Nova scotia voor eerste keer. Er zijn dan vast prikkers die goede adviezen kunnen geven. Veel succes, groet Margret

• daantje

makkelijke kleding, fleecevest en goede wandelschoenen voor evt. excursies, Het weer kan nog prachtig zijn, dus een goede zonnenbrand, antimug en zonnehoedje/petje, zonnebril is aan te raden. verloopstekker inderdaad en even letten of de meegenomen electronica (föhn, scheerapparaat etc) het op 110v “doet” en of je een tri-band telefoon hebt.

Verder niet te veel meenemen, daar is ook alles (zo niet meer) te koop