Foto's

• Cor

Hier enkele foto's van Englishman River Provincial Parc.

Een klein maar mooi PP bij Parksville op Vancouver Island.

Toch nog twee foto's van geiten op het dak in Coombs

Groetjes Cor

• Berry

Hoi Cor,

Ook weer hardstikke mooie foto's,Coombs is een leuk plaatsje met vele leuke winkeltjes,en natuurlijk vlak voor Cathedral Grove.Englishman park is inderdaad ook geweldig,ik ga er wel is vissen met Mike op Trout.

Geiten op dak is natuurlijk makkelijker dan een grasmaaier.

Doorgaan hé!

Berry

• Kaka

Ik ben nog nooit in Englishman River Provincial Parc geweest. Nu zie ik pas wat ik gemist heb. Mooi!

groet,

Kaka

• John

Hoi Kaka,

je hebt het niet gemist, hoor. Alleen nog (even) niet bezocht ….. :-)

Alweer een reden erbij om terug te gaan.

Cheers!

John.

• Cor

Persoonlijk vind ik Little Qualicum Falls PP mooier dan Cathedral Grove (Mac Millan PP). Foto's komen nog wel (ben nog moe van het zonnenbaden).

Coombs vind ik een teveel toeristische opgeklop gebeuren, maar de omgevinging vind ik een van de mooiste gebieden op VI, maar zoals ik al zei persoonlijk.

Groetjes Cor

• Ann B.

Hele mooie reeks, Cor! Dat is weer lekker genieten van die mooie natuur in Canada. Thanks for sharing :D

Groetjes,

Ann :)

• Pieter

Fraai park, leuke foto's, je krijgt meteen reislust.

Pieter

• Ada

Hallo Cor, jij ook al, wat een mooie foto's. Het wordt hoe langer hoe mooier hier op de site. Misschien ga ik ook wel proberen foto's te sturen. Heb nu begrepen hoe het moet. Die foto met die geit op het dak kwam mij heel bekend voor, daar zijn wij de laatste keer ook geweest. Wat leuk.

Groetjes van Ada

• fraenziott

Ook nog even een foto van Englishman River Falls, genomen oktober vorig jaar.

• fraenziott

Bedankt voor de cursus Cor! Eindelijk is het ook mij gelukt om een foto op het prikbord te plaatsen.

Groetjes,

Franziska