voorpret

• Willy

Vorig jaar heb ik een geweldige rondreis door Nieuw Zeeland gemaakt,ik heb toen heel veel informatie van N Z prikbord gehaald(en nadien gegeven)

Volgend jaar Juni gaan we naar Vancouver en omgeving.

Nieuwsgierig keek ik of er voor Canada ook een prikbord was en yes.

Ik heb al genoten van de site van Ann en het reisverhaal van Manuel en Marike.

En al heel veel vragen zijn voor mij beantwoord bij het doorbladeren van het archief maar ik zal vast nog met gerichte vragen komen,de voorpret kan beginnen.

• Ann B.

Hoi Willy,

Heel veel plezier met het uitvissen van een route en de dingen die je wil gaan zien. Laat de voorpret maar beginnen en als de vragen er zijn dan weet je ons wel te vinden, he! :D

Groetjes uit Vancouver,

Ann :)

• A B

Hoi Willy,

Welkom op het Canada Prikbord.

Hopelijk haal je hier veel info vandaan.

Stel je vragen gerust en plan je route.

Ik ben benieuwd wat je zoal van plan bent.

Met de auto of camper.

Er zijn veel mensen die je info kunnen geven.

Moet je maar eens de diverse items terug bladeren en alle info lezen.

Je vindt er vast wat je zoekt.

Succes met je planning en voorpret.

Voorpret is al enigzins een begin van je vakantie.

Mocht je het nog leuk vinden om te lezen en te kijken…………..

op onze website een verslag en foto's van onze camper reis in 2006.

http://www.agnesbax.com/Canada/index.html

Groetjes van Agnes

• an

ha die Agnes

ik heb jouw foto album net zitten bekijken en heb ervan genoten..mooie foto's

groetjes @n.

• Toon

Hallo Willy,

Welkom op dit meestal gezellige forum(als je maar niet over 2e hands parkpassen begint, haha). Stel hier gerust je vragen en mocht je nog meer info zoeken, vorig jaar hebben wij een prachtige rondreis door BC en Alberta gemaakt en daar ook een website over gemaakt. Kom gerust eens “langs”.

Greetzz

Toon

Rondje West Canada

adres: http://communities.zeelandnet.nl/data/canada_travelers/index.php?page=1

• Ada

Hallo Willy,

Namens mij ook welkom op deze site. Veel bruikbare informatie gaat over en weer en ik heb al met veel mijn voordeel kunnen doen. Veel plezier met het plannen van je reis en het verzamelen van informatie en mocht je vragen hebben, ook ik vind het leuk om ze te beantwoorden waar ik kan. Wij hebben inmiddels drie reizen gemaakt, één in het oosten van de Niagara Falls tot aan Quebec en twee in BC en Vancouver Island.

Onze voorpret is inmiddels ook begonnen voor onze 4e reis, wij hebben zojuist de offerte voor volgend jaar september binnen. Geweldig gevoel, lange voorpret. Wij gaan naar Nova Scotia en zullen reizen via Reykjavik waar we een stopover van een paar dagen gepland hebben. Dat idee heb ik ook hier op de site opgedaan en ben daar heel blij mee. Zo ontlopen we het hectische Londen, delen de reis lekker in twee en zien ook nog wat van IJsland.

Nogmaals veel plezier en groetjes van Ada