Tatla Lake

• Pieter

Tatla Lake is een dorpje van niks, maar dat geldt eigenlijk voor alle plaatsjes langs de highway 20 van Williams Lake naar Bella Coola (BC). Een paar huizen, een of twee motels, een heus postkantoor en dan heb je het ongeveer gehad. De omgeving mag er echter zijn, als je tenminste van natuurschoon houdt. We hebben de nacht doorgebracht in de Graham Inn, een eenvoudig motel, direct gelegen aan het meer. Een paar foto's, genomen aan het eind van de middag.

Pieter

• fraenziott

Prachtige foto's Pieter! Krijg gelijk zin om het volgende vliegtuig naar Canada te nemen.

Groetjes,

Franziska

• Ann B.

Wow, prachtige foto's! En wat een omgeving zeg…heerlijk!

Groetjes uit Vancouver,

Ann :)

• A B

@ Franziska

“Krijg gelijk zin om het volgende vliegtuig naar Canada te nemen.”

Antw.: “We gaan ook mee hoor. Doe maar 4 tickets dan.” :D

Prachtige foto's Pieter.

Hele mooie omgeving.

Sfeervol.

Goed gefotografeerd en weer gegeven.

Ik hou wel van dit soort foto's.

Heerlijk om de laatste tijd al die leuke foto's van iedereen voorbij te zien komen.

Ik krijg er geen genoeg van.

Groetjes van Agnes

• Ada

Wat een sfeertje, smullen weer. Hoe krijg jij je foto's zo groot Pieter? Mij lukt dat niet. Ik heb pas een cursus van Cor gevolgd en ben al reuze trots dat ik nu ook foto's kan plaatsen, maar ze zijn een stukje kleiner dan die van jou.

Groetjes, Ada

• Pieter

Ada schreef:

> Wat een sfeertje, smullen weer. Hoe krijg jij je foto's zo

> groot Pieter? Mij lukt dat niet. Ik heb pas een cursus van

> Cor gevolgd en ben al reuze trots dat ik nu ook foto's kan

> plaatsen, maar ze zijn een stukje kleiner dan die van jou.

> Groetjes, Ada

Dag Ada,

Mijn originele foto's schaal ik terug naar max. 1024x768 pixels. Het verkleinen doe ik met het programma Irfanview. Een geweldig progje, met erg veel mogelijkheden, gratis (!) en als je wilt ook nog eens Nederlandstalig.

Vervolgens laad ik de foto's naar Photobucket. Daar gebruik ik de IMG-link voor plaatsing op het prikbord. Het prikbord schaalt de foto verder terug naar max. 800x600 pixels. De kwaliteit wordt daarvan trouwens niet echt beter.

Ik zie dat jouw foto's op het prikbord 500x333 pixels zijn, kleiner dan het toegestane formaat. Ik denk dat je het origineel, althans de foto die je in Mijn album plaatst op tenminste 800x600 pixels moet brengen.

Groet,

Pieter

• fraenziott

Hoi Pieter en Ada,

Het probleem met mijnalbum.nl is, dat het de foto's die je upload automatisch verkleint. Je kunt ze wel weer groter maken, maar niet in de gratis versie van het programma. Je moet dan bijbetalen. Als je ze dus groter wilt hebben Ada, zul je of moeten betalen voor mijnalbum.nl of een andere site voor het hosten van jouw foto's moeten gebruiken.

Groetjes,

Franziska

• Cor

Beate Ada, het probleem is al aangegeven.

Je kan ook een ander gratis programma proberen, er zijn er velen, hieronder een paar waar je maximale resolutie krijg die op dit bord is toegestaan.

http://www.magix-photos.com/nl/

http://photobucket.com/

Groetjes Cor

• Ada

Oh help, bedankt voor je uitgebreid antwoord Pieter maar het gaat mij boven mijn digitale pet. Ik snap er niet veel van. Wat ik doe op de computer vind ik al heel wat en ik zal eens kijken of ik er iets mee kan, maar ik betwijfel het. Dan maar een kleiner formaat, ze worden gezien en daar gaat het maar om.

In elk geval bedankt voor de moeite.

Groetjes, Ada

• Ada

Bedankt ook Cor en Franziska, ik begrijp het nu. Misschien ga ik nog wel eens wat uitproberen. Voorlopig vind het niet erg dat ze wat kleiner zijn. Steeds weer een stapje.

Groetjes, Ada