Highway 99

• Pieter

De highway 99 is een van de fraaiste routes in BC. Je moet uiteraard een beetje geluk hebben met het weer, maar dan is het werkelijk genieten geblazen. Pakweg 20km ten noorden van Cache Creek sloegen we de 99 in. Dat was geen verkeerde keuze. Onderstaande foto's zijn genomen op het stuk richting Lillooet, de eersten bij Pavillon Lake, die met de gele blommen een kilometer of 10 verder.

Pieter

• Ada

Hallo Pieter,

Jij zorgt er wel voor dat ons Canada virus levend blijft hoor. Fantastisch wat een mooie plaatjes. Wij hebben deze route ook gereden, in 2004 en hebben er van genoten. Wij waren eerst van plan om via Cache Creek en Hope naar Vancouver te gaan, maar deze keus was een prima keus. Grote stukken onbewoond gebied, heel rustig, prachtige natuur met bijzondere vegetatie. En dan die Fraser River in de diepte. Veel houten bruggetjes met snelstromend water en als klap op de vuurpijl de afdaling naar Pemberton. Adembenemend mooi. Heel leuk om daar weer iets van terug te zien. Ik had toen nog geen digitale camera dus heb daar zo geen foto's van paraat.

Bedankt, Ada

• Pieter

Ada schreef:

> En dan die Fraser River in de diepte.

> Veel houten bruggetjes met snelstromend water en als klap op

> de vuurpijl de afdaling naar Pemberton. Adembenemend mooi.

> Heel leuk om daar weer iets van terug te zien. Ik had toen

> nog geen digitale camera dus heb daar zo geen foto's van

> paraat.

> Bedankt, Ada

Van de diepliggende Fraser aldaar heb ik wel een paar foto's. Even opzoeken en dan zal ik ze hier plaatsen.

Pieter

• Pieter

Pieter

• Ada

Ja, dat is hem, daar hebben wij gereden. Wat leuk, bedankt. Schitterende omgeving hè.

Ada

• Ingrid Vlug

Leuk om jouw foto's te zien, wij waren daar ongeveer 1 week geleden, en omdat er nu weinig groen is in de omgeving, ziet alles er nog ruiger uit.

Groetjes,

Ingrid