Terug van geweldige reis...

• Monique

Zo..even een bericht van mij, na bij te zijn gekomen van de jetlag. Drie-en halve week door West- Canada gereisd per camper, totaal 3753 km gereden.

Route:Vancouver-Manning Park-Rock Creek-Champions Lake-Nakusp Hot Springs( via Nelson, Kaslo)-Illecillewaet-Field-Banff- Jasper(-MedicineLake/Maligne Lake-Well's Gray PP-Lillooet (via Lone Butte)-Brackendale-Nanaimo- Tofino-Victoria- Vancouver.

Geweldig mooie, en afwisselende landschappen, vriendelijke mensen, over het geheel genomen mooi weer gehad,

De tijd daar is omgevlogen!

Het enige wat tegenviel was de hoeveelheid toeristen op de route Banff-Jasper, hadden het daar rustiger verwacht, maar dat zal dus wel door het hoogseizoen zijn, en ik vermeld toch ook maar de daasaanvallen die we hadden in Well's Gray Park.Een mooi park qua natuurschoon, (denk dat het in de herfst nog veel mooier is, met al die loofbomen.) maar dat werd enigzins verpest door die stekerds (de muggen waren niks in vergelijking met deze '

lieverdjes ".) Als ik mijn foto's inkijkklaar heb, zal ik hier de link naar het album plaatsen.

We hebben in ieder geval veel gehad aan de tips hier van het forum, waarvoor nogmaals dank!

Monique, John en Max

• Ada

Hallo Monique,

Ben benieuwd naar je foto's, je hebt een geweldige reis gehad zo te horen. Ook met het IWWT virus thuisgekomen? Jammer van de muggen en de drukte op de route Banff-Jasper. Dat zal inderdaad aan het hoogseizoen liggen. Wij gaan graag in september en dan is het èn een stuk rustiger en geen last van muggen. Tenminste, wij hadden er geen last van. Altijd leuk te horen dat je goeie tips hebt gehad, daar kun je veel plezier van hebben.

Groetjes, Ada

• Berry

Hoi Monique,

geweldig om te horen dat jullie het zo fantasties hebben gehad.Waar je ook bent in Canada,in het oosten,of het westen,het zuiden,of het noorden het maakt allemaal niet uit,want het hele land is gewoon prachtig.

Tja,de muggen heb je altijd omstreeks die tijd,en toeristen,dat worden er alleen nog maar meer in de toekomst,een land als Canada wordt steeds populairder,dus vooral op de bekende routes neemt dit rap toe!

Benieuwd naar de foto's.

Berry