Beste mensen, ik ben een aantal weken niet of nauwelijks op het forum geweest, om verschillende redenen o.a. familiebezoek uit Canada, en druk met de zaak omdat het personeel ook op vakantie moest.
Maar nu iedereen weer terug is, en de familie weer is vertrokken dacht ik gisteren en vandaag laat ik nog eens wat reacties bekijken op het prikbord, nou ik ben geschrokken van de verbale oorlog die op het prikbord is uitgebroken, mensen die het niet met elkaar eens zijn en mensen die om wat voor redenen afscheid nemen van het prikbord, een aantal weken geleden was dit nog een mooi rustig prikbord waar mensen terecht konden met vragen over hun reis naar Canada.
Ik hoop dat vanaf nu de vrede terugkeerd op het prikbord en dat een ieder de mening van een ander in zijn waarde laat.
Kaka ik wens je veel sterkte met je zoontje, en hoop dat je toch je site over Oost Canada wil gaan maken, over 2a3 jaar willen wij met kennissen eerst een bezoek brengen aan dit deel van Canada en dan door reizen naar west Canada.
En, Brenda, ik ben niet de Joepie-Gerard.