mag ik effe reclame maken?

• Annelet

Mag ik even reclame maken voor Footprint Nature Exlorations (aka John)?

Wij zijn net anderhalve week terug uit Canada. We hebben daar een ronduit FANTASTISCHE reis gehad, dankzij onze eigen John!!

Begin februari hadden wij tickets en een rondreis apart geboekt. De rondreis bleek vol te zitten. Geen probleem, ik regel het zelf wel, dacht ik dus. Toen bleek ik ineens zwanger te zijn en werd het geregel mij allemaal teveel. Half wanhopig vroeg ik hier advies over de mogelijke routes. Dat kreeg ik van meerdere mensen (waarvoor nogmaals dank). Een van die mensen was John.

Tijdens onze mailwisselingen vertelde hij dat hij in Canada een eigen excursiebedrijf had en het erg leuk vond om mensen op dit forum advies te geven. Ook vertelde hij dat zijn bedrijf naast geweldige excursies ook geheel verzorgde rondreizen ontwierp. Gretig ben ik hier op in gegaan en…

We hebben echt een geweldige reis gehad! John, onwijs bedankt! De volgende keer dat we gaan (zal wel een paar jaartjes duren, want over drie maanden zijn we met zijn drietjes :)) vraag ik weer aan jullie om de details te regelen.

Mensen, mocht je er zelf niet uitkomen, of een geweldige excursie (wij zijn gaan kajakken) willen maken? Mail John (en Christy natuurlijk)!

Groetjes Annelet

• Ann B.

Hoi Annelet,

Dit soort reclame mag hier zeker gemaakt worden (dat denk ik toch). Ik heb daar in elk geval geen problemen mee. Het is leuk om te weten dat 1 van onze actieve leden ook leuke routes kan uitstippelen en verzorgen! Het is natuurlijk ook een grote plus dat jullie er zeer tevreden over zijn. En ik denk dat John hier ook geen problemen mee heeft! :D John, ik denk dat je bedrijfje in de toekomst wat drukker zou kunnen worden!

Vele groetjes,

Ann :)

• Maria

Kijk zo gaan we de laatste tijd met elkaar om:

cynisme

oorwassing

• double dutch

Maria schreef:

>

> Kijk zo gaan we de laatste tijd met elkaar om:

>

> cynisme

>

> oorwassing

Ik begrijp deze opmerking niet helemaal……

Ann zegt toch helemaal niks verkeerds?

Of heb ik weer 's wat gemist :s

Double Dutch

• Trix

Niets van aantrekken. Dit doet Maria ook op het Amerika prikbord.

Trix

• v. Lunteren

Ja, ja, die Maria. Dat is me der eentje!

• A B

Hoi Annelet,

Ik vind het hele leuke info om te lezen.

Moet kunnen hoor.

Niets verkeerds mee gezegd.

Dank je.

Groet van Agnes

• John

Hoi Annelet,

dank, dank voor deze ontzettend leuke reaktie, dat doet ons heel veel deugd. Voor ons blijven de reacties en foto's welke we veelal ge-emaild krijgen altijd een heel erg leuke waardering voor hetgeen we pogen te bewerkstelligen: mensen bewust maken van onze (kwetsbare) natuur door er lekker veel over te vertellen en het te aan den lijve te laten ervaren (het liefst met alle zintuigen).

Ondanks dat we er een deel van onze inkomsten uit willen generen blijven we het zo ontzettend leuk vinden om ons eigen enthousiasme over (west) Canada over te mogen / kunnen brengen en vinden we het al fantastisch als er reizigers besluiten om naar ons kleine deeltje (Sunshine Coast) van dit immense land af te willen afreizen (of men nu met ons op stap gaat of niet, je kunt altijd met vragen bij ons terecht).

Wij vonden het ook heerlijk dat jullie hier waren, en vonden het erg goed dat jullie de wegafsluiting (vanwege de rockslide) op HW99 erg goed en flexibel hebben weten te omzeilen.

Groetjes (ook aan Herman en geniet van de aankomende periode),

John en Christy

• Maria

tja van Lunteren dat is er mee ook eentje,veroordelen scoort hoog

• elsbeth weert

Maria, het is misschien handiog om even uit te leggen wat je bedoelt met je opmerking n.a.v. het berichtje van Ann of Annelet. Ik begrijp het nl. niet en het voorkomt allerlei geinsinueer, zoals je zelf ook merkt.

Groetjes Elsbeth