Mag ik even reclame maken voor Footprint Nature Exlorations (aka John)?
Wij zijn net anderhalve week terug uit Canada. We hebben daar een ronduit FANTASTISCHE reis gehad, dankzij onze eigen John!!
Begin februari hadden wij tickets en een rondreis apart geboekt. De rondreis bleek vol te zitten. Geen probleem, ik regel het zelf wel, dacht ik dus. Toen bleek ik ineens zwanger te zijn en werd het geregel mij allemaal teveel. Half wanhopig vroeg ik hier advies over de mogelijke routes. Dat kreeg ik van meerdere mensen (waarvoor nogmaals dank). Een van die mensen was John.
Tijdens onze mailwisselingen vertelde hij dat hij in Canada een eigen excursiebedrijf had en het erg leuk vond om mensen op dit forum advies te geven. Ook vertelde hij dat zijn bedrijf naast geweldige excursies ook geheel verzorgde rondreizen ontwierp. Gretig ben ik hier op in gegaan en…
We hebben echt een geweldige reis gehad! John, onwijs bedankt! De volgende keer dat we gaan (zal wel een paar jaartjes duren, want over drie maanden zijn we met zijn drietjes ) vraag ik weer aan jullie om de details te regelen.
Mensen, mocht je er zelf niet uitkomen, of een geweldige excursie (wij zijn gaan kajakken) willen maken? Mail John (en Christy natuurlijk)!
Groetjes Annelet