betekenis diverse wegaanduidingen

• Ada

Wie kan mij helpen met de betekenis van de volgende wegaanduidingen:

Provincial Arterial

Trunk Highway

Collector Highway

En zouden al deze wegen geen probleem zijn voor de C30?

Bedankt, Ada

• Berry

Hoi Ada,

Provincial Arterial wil zeggen dat het provinciale wegen zijn, wegen waar veel verkeer/vrachtverkeer overheen gaat,maar die wel direct in verbinding staan met afslagen naar winkelcentrums,of woonwijken.Dit zijn dus geen snelwegen!

Trunk Highway,wordt ook wel strategic Highway genoemd,dit zijn snelwegen,net zoals bij ons,meestal 2 baans aan elke kant,waar veel doorgaand vrachverkeer

overheen gaat,en die makkelijk aansluiten op snelwegen naar het buitenland.

Collector highway,zijn twee of meer naast elkaar liggende banen op de autosnelweg die in dezelfde richting voeren,de binnenste banen worden ook wel

express lanes genoemd op de meest buitenliggende baan bevind zich de local Lane of Collectors lane,de speciale uitvoegstrook,die vaak naar ander snelwegen lijd.

Nee hoor,geen van deze wegen geeft problemen voor de C30.

Berry

• Ada

Geweldig Berry, bedankt. Ik verwachtte eigenlijk al wel dat jij dat wel zou weten.

Groetjes, Ada

• Berry

Hoi Ada,

Dat heb ik van een van onze neefjes,die werkt voor het highway department!

Groetjes,

Berry

• Cor

Je hebt nogal wat neefjes in Canada of zijn soms alle Canadezen neefjes van je?

Trouwens weet je wat neefjes zijn in Groningen?…….Muggen :)(lol)

Cor

• Berry

We hebben ook nog een hoop nichtjes.Yvonnes vader heeft er 5 broers wonen,en die hebben allemaal kinderen,dus een grote canadese familie.Door de jaren hebben we natuurlijk veel vrienden en kennissen, overgehouden en natuurlijk nog

ex buren die we ook vaak bezoeken.Dus eigenlijk ja,nog ff en alle canadezen zijn allemaal neefjes en nichtjes!

Trouwens laten we hopen dat je bij jullie niet teveel neefjes hebt dan,anders zit je zo vol met bulten!

Have fun!

Berry

• Cor

Sorry Berry die waarschuwing komt te laat, ik zit onder de bulten

Cor

• Berry

Ik zie het,vooral komen ze veel voor op de rug(gen).Lol

Kick ass! foto.

Berry