oude foto's

• Janneke

In een van de vorige onderwerpen over het plaatsen van foto's werd door iemand de opmerking geplaatst van: Kom maar op met die oude foto's!! Deze zijn wel zeer oud en bijna niet te geloven. Aanklikken en even doorscrollen en je hebt fraaie sepia-kiekjes:

http://www.mastitunes.com/t6796_year-1911+when+niagara+frozen+very+rare+photos.html

• Berry

Zou het ooit nog zo koud worden!

Leuke foto's

Berry

• Janneke

Vorig jaar schijnt de Niagara ook bevroren te zijn geweest. Niet zo erg als dit natuurlijk. Eveneens vorig jaar dreigde er (en is ook op verscheidene plaatsen gebeurt) overstromingen in BC door de vele sneeuw die er gevallen was en toen door een vroeg voorjaar te snel naar beneden kwam. Op veel plaatsen werden er langs de Fraser dijkjes aangelegd. Dit jaar hadden ze ook weer overlast maar nu door de grote hoeveelheid regen. Zo zie je maar. We kunnen veel willen plannen, maar het weer……….

• Berry

Nee,gelukkig kunnen we het weer niet bepalen,anders gebeurden er gekke dingen.

Er is niets mooiers dan naar de zomer,herfst,winter,en het voorjaar toe te leven!

Berry

• Ann B.

In de winter van 2007/2008 was er thans ook overlast van veel sneeuw, maar ook regen. Het weer was dit jaar enkel koel genoeg zodat de sneeuw niet te snel kon smelten. Er is anders wel heel veel sneeuw gevallen, ik denk dat dit voor mij de grootste sneeuwval is geweest die ik heb meegemaakt in die 8 jaar dat ik aan de westkust woon. Op Grouse Mountain hadden ze zomaar eventjes een basis van 5 meter sneeuw wat er lag van mid december tot eind maart.

Maar inderdaad, het ene jaar is anders dan het andere en op het weer kan je je niet voorbereiden. Gewoon nemen zoals het komt en er het beste van maken!

Groetjes uit Vancouver,

Ann :)