Hallo, nog even en dan gaan we, mede door dit prikbord kunnen we haast niet wachten om te gaan. Ik heb nog even een vraagje over het geld: Wat is het beste cash geld of alles via de visa card. Groetjes Hermien
Hey Hermien,
Ik zou ook zeggen van beide !!
In mei 2008 zijn wij ook weer naar Canada geweest en hebben wat Cash meegenomen voor kleine bedragen.
Tevens hebben wij (mijn vrouw en ik) beide onze Creditcard meegenomen, om te voorkomen dat we zonder geld kwamente zitten wanneer een van de CC niet zou werken.
Andere optie is dat je bijna overal geld kunt pinnen bij alle grote geldverstrekkers met het CIRRUS logo
Veel plezier gewenst
bert/lelystad
Als je de cc veel gebruikt, let er dan op dat je limiet hoog genoeg is, of verhoog deze van te voren bij de bank.
De onze stond bv op 500 euro( jaren terug ooit geregeld, was veilig) maar na 3 walvisexcursies en wat tankbeurten bleken we aan de limiet te zitten.
Gelukkig hadden we wat cash bij, want we hadden er net een week op zitten!!
We hebben toen de bank moeten bellen om alvast wat betalingen te doen, met de nodige wachtkosten voor de telefoon en tig keer doorverbinden, en zo hebben we we de cc uiteindelijk na 48 uur weer kunnen gebruiken!
Een telefoonkaart is geen overbodige luxe, je kunt er heeeeel veel mee bellen voor 5 dollar! (Wel lastig dat ja al die cijfers moest intoetsen)
Verder kun je vrijwel overal pinnen, of met de cc betalen!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?